Kapljica navdiha
Agencija New Moment Ljubljana je za proizvajalca barv JUB pripravila oglaševalsko akcijo, v kateri izpostavlja premaze, namenjene zaščiti lesa in kovine.
JUB
Kratek opis akcije: »Včasih je vse, kar potrebujemo, kapljica navdiha. In barve JUBIN, seveda. Zidne barve JUB na slovenskem trgu potrošniki že dobro poznajo, a del družine, ki se ponaša s tradicijo in kakovostnimi izdelki, so tudi barve in premazi JUBIN. Z navdihom in barvami lahko uporabniki v katerih koli lesenih ali kovinskih predmetih, ki so jim ljubi, uživajo še dolgo po prenovi. Naj bo to najljubša lesena igrača ali pa unikatno kolo v novih barvah, vse se začne le s kapljico navdiha,« praviju v JUB-u.
Z oglaševalsko akcijo so želeli potrošnike opozoriti, da ima JUB barve tudi za njihove najljubše predmete, in sicer v novi embalaži. Jubin Decor Universal je prejel tudi certifikat Izbran produkt leta 2020 kot najboljša izbira za dekorativno zaščito lesenih in kovinskih površin.
Elementi akcije: televizijski in tiskani oglas, digitalno oglaševanje
Predstavnice naročnika: Jelka Slatinšek, Simona Sojer, Nastja Iskra in Aleksandra Dacheva
Vodja projekta v agenciji: Helena Škof Mihovilovič
Kreativni direktor: Luka Kobale
Tekstopiska: Barbara Brodnik
Umetniški direktor: Jure Skubic
Režiser: Ven Jemeršič
Produkcijska hiša: Supermarket
Fotograf: Miran Juršič
Medijska agencija: Media Publikum