karantoncek
Opaženo

Karantonček

Po uvedbi karantene po prihodu iz Hrvaške se je Pivovarna Laško Union odzvala z domiselnim projektom - Karantončkom.

Kratek opis akcije: V 24-ih urah je ekipa razvila, ročno pakirala in za dostavo pripravila poseben zaboj piva – Karantonček. Gre za paket piva, ki zadostuje za 14-dnevno karanteno, saj je v njem 14 pločevink piva iz ponudbe Laškega ( svetlo in temno pivo Laško Zlatorog, Laško IPA, Laško Golding in Laško 0,0%). Na številne očitke, da je 14 pločevink premalo za 14 dni, odgovarjajo, da morda eno pivo na dan res lahko odžene karanteno stran, so nam sporočili iz Pivovarne Laško, kjer zagovarjajo odgovorno pitje.

Omejena količina »karantončkov« je bila na voljo v spletni trgovini Runda sekunda, vendar je vseh sto na razočaranje številnih pošlo že v pičlih treh urah, s čimer je ta zabeležila nov prodajni rekord.

karantonček

Elementi akcije: digitalno oglaševanje

Predstavniki naročnika: Urban Kramberger, Maja Mežan, Tilen Kosmač in Ana Hafner

Vodji projekta: Nace Tomc in Urška Cerar

Kreativni direktor: Janez Rakušček

Tekstopiska: Medeja Kraševec

Umetniški direktor: Ljubo Bratina

Oblikovalec: Miha Feguš

Digitalna stratega: Špela Fabjan in Jan Omahen

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji