Karantonček
Po uvedbi karantene po prihodu iz Hrvaške se je Pivovarna Laško Union odzvala z domiselnim projektom - Karantončkom.
Pivovarna Laško
Kratek opis akcije: V 24-ih urah je ekipa razvila, ročno pakirala in za dostavo pripravila poseben zaboj piva – Karantonček. Gre za paket piva, ki zadostuje za 14-dnevno karanteno, saj je v njem 14 pločevink piva iz ponudbe Laškega ( svetlo in temno pivo Laško Zlatorog, Laško IPA, Laško Golding in Laško 0,0%). Na številne očitke, da je 14 pločevink premalo za 14 dni, odgovarjajo, da morda eno pivo na dan res lahko odžene karanteno stran, so nam sporočili iz Pivovarne Laško, kjer zagovarjajo odgovorno pitje.
Omejena količina »karantončkov« je bila na voljo v spletni trgovini Runda sekunda, vendar je vseh sto na razočaranje številnih pošlo že v pičlih treh urah, s čimer je ta zabeležila nov prodajni rekord.
Elementi akcije: digitalno oglaševanje
Predstavniki naročnika: Urban Kramberger, Maja Mežan, Tilen Kosmač in Ana Hafner
Vodji projekta: Nace Tomc in Urška Cerar
Kreativni direktor: Janez Rakušček
Tekstopiska: Medeja Kraševec
Umetniški direktor: Ljubo Bratina
Oblikovalec: Miha Feguš
Digitalna stratega: Špela Fabjan in Jan Omahen