Kdo je pojedel vso majonezo?
Vprašanje iz naslova smo med poletjem največkrat slišali v okviru akcije »Gea – Za stisn’t dobra«, v kateri so si majonezo Gea podajali najbolj znani slovenski TikTokerji.
Tovarna olja Gea
Kratek opis akcije: »Ko želiš povečati prepoznavnost izdelka med najstniki in prisotnost blagovne znamke na digitalnih kanalih, je edini pravi odgovor TikTok,« ugotavljajo v agenciji Rubikon GRAL. Tovarna olja Gea je k sodelovanju v TikTok štafeti – »Podaj mi Geo majonezo« povabila pet vplivnežev, ki so za skupni videooglas posneli svoj odsek, obenem pa majonezo vključili še v objavo na lastnem profilu na TikToku. »Za večjo zapomnljivost oglasa smo uporabnike zasledovali na različnih kanalih, z namenom dosega mlajšega ciljnega občinstva pa digitalno oglaševanje izvedli tudi med mobilnimi igricami preko kanala Ad Colony in na Snapchatu, ki se je z več kot dvema milijonoma prikazov oglasa izkazal za najuspešnejšega,« je poudarila Anja Plesec Kontrec, vodja projekta v agenciji.
V kampanji so sodelovali TikTokerji Riya_damyanti, jackonthebox, kanai.boy, tilenzakrajsek in xlucy_time. Kdo je na koncu ostal praznih rok, lahko preverite tukaj:
Predstavnica naročnika: Doroteja Kitak
Vodja projekta: Anja Plesec Kontrec
Kreativni direktor: Gregor Graf
Tekstopisec: Denis Pucelj
Oblikovalec: Marco Gorini
Vodja video produkcije: Maja Šest