gea
Opaženo

Kdo je pojedel vso majonezo?

Vprašanje iz naslova smo med poletjem največkrat slišali v okviru akcije »Gea – Za stisn’t dobra«, v kateri so si majonezo Gea podajali najbolj znani slovenski TikTokerji.

Kratek opis akcije: »Ko želiš povečati prepoznavnost izdelka med najstniki in prisotnost blagovne znamke na digitalnih kanalih, je edini pravi odgovor TikTok,« ugotavljajo v agenciji Rubikon GRAL. Tovarna olja Gea je k sodelovanju v TikTok štafeti – »Podaj mi Geo majonezo« povabila pet vplivnežev, ki so za skupni videooglas posneli svoj odsek, obenem pa majonezo vključili še v objavo na lastnem profilu na TikToku. »Za večjo zapomnljivost oglasa smo uporabnike zasledovali na različnih kanalih, z namenom dosega mlajšega ciljnega občinstva pa digitalno oglaševanje izvedli tudi med mobilnimi igricami preko kanala Ad Colony in na Snapchatu, ki se je z več kot dvema milijonoma prikazov oglasa izkazal za najuspešnejšega,« je poudarila Anja Plesec Kontrec, vodja projekta v agenciji.

V kampanji so sodelovali TikTokerji Riya_damyanti, jackonthebox, kanai.boy, tilenzakrajsek in xlucy_time. Kdo je na koncu ostal praznih rok, lahko preverite tukaj:

gea1

Predstavnica naročnika: Doroteja Kitak

Vodja projekta: Anja Plesec Kontrec

Kreativni direktor: Gregor Graf

Tekstopisec: Denis Pucelj

Oblikovalec: Marco Gorini

Vodja video produkcije: Maja Šest

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji