Kdo pravi, da ni lepo biti kmet?
Agencija 101 je za Ministrstvo za kmetijstvo, gospodarstvo in prehrano pripravila kampanjo, ki spreminja odnos do kmetovanja.
Ministrstvo za kmetijstvo, gospodarstvo in prehrano
Kratek opis akcije: »Kdaj ste nazadnje nekomu rekli kmet? In pri tem mislili na super uspešnega agronoma, pridelovalca ali poslovneža, ki upravlja kompleksno podjetje? Verjetno ne prav pogosto,« pravijo snovalci akcije. Ugotavljajo, da je v družbi na žalost še vedno zakoreninjen slabšalni odnos do kmetovanja, zato želijo mlade spodbuditi k vpisu v programe s področja kmetijstva na srednješolskih, višješolskih, visokošolskih in univerzitetnih smereh.
Prav zaradi tega so v Agenciji 101 razvili oglaševalsko akcijo, ki predstavlja poklic kmeta v vsem svojem sijaju. Platforma Lepo je biti kmet temelji na vsebinskem portalu https://lepojebitikmet.nasasuperhrana.si/, na katerem je poklic predstavljen z različnih plati, gledalci pa lahko spoznajo tudi zgodbe resničnih, uspešnih kmetov.
Kampanja za lansiranje platforme je razdeljena na dve primarni ciljni skupini. Prvi del vsebin je namenjen mladim in njihovim staršev, ki pomembno vplivajo na njihove odločitve glede izobraževanja, drugi del vsebin pa s kampanjo na TikToku naslavlja predvsem mlade. V akciji na TikToku so mlade nagovorili z vsebinami mladih bodočih kmetov, ki so tudi spletni vplivneži, že v nekaj tednih pa so dosegli izjemne rezultate (že prva objava ima več kot 99.000 ogledov).
Elementi akcije: digitalno oglaševanje, tiskani oglasi, komunikacija preko družbenih omrežij
Predstavnice naročnika: Patrizia de Franceschi, Romina Gabor in Marija Skodlar
Vodja projekta v agenciji: Špela Vuga
Asistentka vodje projekta v agenciji: Maruša Pajer
Kreativni direktor: Sašo Petek
Tekstopiska: Lana Špiler
Digitalni strateg: Uroš Svenšek
Umetniški direktor: Primož Kos
Oblikovalca: Matic Strgar in Uroš Podgorelec
Družbena omrežja: Hana Godina in Uroš Svenšek
Odnosi z javnostmi: Blaž Jarc
Drugi sodelavci: Dunking Devils, Damjan Žibert in Tomaž Plantan
Trajanje akcije: od 25. aprila 2022