kmet
Opaženo

Kdo pravi, da ni lepo biti kmet?

Agencija 101 je za Ministrstvo za kmetijstvo, gospodarstvo in prehrano pripravila kampanjo, ki spreminja odnos do kmetovanja.

Kratek opis akcije: »Kdaj ste nazadnje nekomu rekli kmet? In pri tem mislili na super uspešnega agronoma, pridelovalca ali poslovneža, ki upravlja kompleksno podjetje? Verjetno ne prav pogosto,« pravijo snovalci akcije. Ugotavljajo, da je v družbi na žalost še vedno zakoreninjen slabšalni odnos do kmetovanja, zato želijo mlade spodbuditi k vpisu v programe s področja kmetijstva na srednješolskih, višješolskih, visokošolskih in univerzitetnih smereh.

Prav zaradi tega so v Agenciji 101 razvili oglaševalsko akcijo, ki predstavlja poklic kmeta v vsem svojem sijaju. Platforma Lepo je biti kmet temelji na vsebinskem portalu https://lepojebitikmet.nasasuperhrana.si/, na katerem je poklic predstavljen z različnih plati, gledalci pa lahko spoznajo tudi zgodbe resničnih, uspešnih kmetov.

Kampanja za lansiranje platforme je razdeljena na dve primarni ciljni skupini. Prvi del vsebin je namenjen mladim in njihovim staršev, ki pomembno vplivajo na njihove odločitve glede izobraževanja, drugi del vsebin pa s kampanjo na TikToku naslavlja predvsem mlade. V akciji na TikToku so mlade nagovorili z vsebinami mladih bodočih kmetov, ki so tudi spletni vplivneži, že v nekaj tednih pa so dosegli izjemne rezultate (že prva objava ima več kot 99.000 ogledov).

kmet1

Elementi akcije: digitalno oglaševanje, tiskani oglasi, komunikacija preko družbenih omrežij

Predstavnice naročnika: Patrizia de Franceschi, Romina Gabor in Marija Skodlar

Vodja projekta v agenciji: Špela Vuga

Asistentka vodje projekta v agenciji: Maruša Pajer

Kreativni direktor: Sašo Petek

Tekstopiska: Lana Špiler

Digitalni strateg: Uroš Svenšek

Umetniški direktor: Primož Kos

Oblikovalca: Matic Strgar in Uroš Podgorelec

Družbena omrežja: Hana Godina in Uroš Svenšek

Odnosi z javnostmi: Blaž Jarc

Drugi sodelavci: Dunking Devils, Damjan Žibert in Tomaž Plantan

Trajanje akcije: od 25. aprila 2022

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji