kipi tamtam
Opaženo

Kiparske intervencije na ljubljanskih ulicah

ALUO in TAM-TAM v skupni komunikacijski akciji promovirata kiparstvo, z njo pa želita okrepiti tudi ravni kritike, produkcije, naročil in odkupov. Tega so se lotili na način, ki krade poglede večine mimoidočih.

KipAktiv je skupina umetnic z Akademije za likovno umetnost in oblikovanje Univerze v Ljubljani (ALUO), ki so se povezale s TAM-TAM-om v želji promovirati kiparstvo kot umetniško dejavnost. Poleg izobraževanja in ustvarjanja je namreč za zavedanje o pomembnosti tega dela nujno še vključevanje različnih načinov komunikacij in prezentacij. Projekt KipAktiv se v svojem poslanstvu zavzema prav za izboljšanje položaja kiparstva.

»Na pobudo ALUO smo v letu 2018 s TAM-TAM-om izvedli prvo ulično razstavo skulptur, umeščenih v in na plakatne konstrukcije. V letošnjem letu se je kiparske intervencije na ljubljanskih ulicah lotila že druga generacija umetnic, ki nagovarjajo širšo javnost zelo neposredno in udarno,« povedo iz skupine.

Skulpture so v obliki ulične razstave umeščene na desetih lokacijah v Ljubljani. Plakatni panoji so se iz nosilcev oglasnih sporočil prelevili v razstavne prostore ali pa celo v skulpture same, ki so nastajale na licu mesta, v živo pred mimoidočimi. Vsaka kiparska konstrukcija je opremljena s QR-kodo, ki obiskovalce seznanja z informacijami o akciji, njenem namenu ter preostalih lokacijah.

Ustvarjalni proces in postavljanje skulptur na plakatne konstrukcije je pri mimoidočih zbudilo izredno zanimanje, pravijo v TAM-TAM-u. Na vseh desetih točkah se je kiparjenje razvilo v živahno ulično razpravo in prav to je bil namen akcije, kot dodajajo: »Vsaka intervencija vabi mimoidoče na drugačen način, z njimi komunicira ali pa spodbuja k interakciji. Ena od njih mimoidočim celo ponuja majhne kiparske izdelke v spomin na akcijo.«

kipi tamtam

493-494

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

almas
13. 08. 2022

Eden od večjih izzivov, s katerimi se je Svetlana Almaš, direktorica marketinga in…

»Pogosto ljudje na korporacije gledajo kot na dinozavre, okostenele strukture, ki le počasi sledijo spremembam, a realnost je, vsaj pri nas, zelo…

zadravec
12. 08. 2022

Poslovni svetovalec Domen Zadravec nam je v intervjuju za MM zaupal, kako je sodelovati z…

Pri vsakem hitro rastočem, uspešnem podjetju gre za enkratno kombinacijo dejavnikov, kot so znanje, inovativnost, strast, vizionarstvo, podjetnost in…

peter scott
03. 08. 2022

Peter Scott, podpredsednik novih medijev in inovacij v družbi Warner Bros. Discovery,…

Kot medij moraš razumeti, kaj navijači pričakujejo od tebe in jim to tudi ponuditi. Nekateri želijo vsebine gledati na telefonu, drugi na televiziji…

Naši avtorji