mladinska
Opaženo

Knjige z dodano vrednostjo – podpisom avtorja

»Kaj je lepšega, kot odpreti knjigo, polno modrosti, in v njej zagledati srčno misel človeka, ki jo je ustvaril,« pravijo pri Mladinski knjigi, kjer nenehno razmišljajo, kako ponuditi svojim kupcem nekaj edinstvenega.

Kratek opis akcije: V podporo slovenskim avtorjem, ki se trudijo s pisanjem odličnih knjig in njihovim zvestim bralcem, so ustvarili kampanjo, v osrčju katere so podpisani izvodi. Izbirate lahko med knjigami s podpisom kresnikove nagrajenke Anje Mugerli, vedno priljubljene ilustratorke Jelke Reichman, pa kreativca Aljoše Bagole, ki je pred kratkim pred razprodano dvorano Cankarjevega doma predstavil svojo novo knjigo Ne! je moč, sočutnega kirurga dr. Uroša Ahčana, izjemno priljubljenega zdravnika infektologa dr. Davida Zupančiča, igralke Zvezdane Mlakar in prodorne ustvarjalke Vide Igličar. »Med bralci so se za še posebej priljubljene izkazali tudi ljubezenski romani izpod peresa treh mladih avtoric – Jerce Cvetko, Karmen Petric in Kaje Bucik Vavpetič, ki so vse izšle pri Cankarjevi založbi v novi zbirki Razmerja. Vse knjige so na voljo v spletni trgovina Emka.si pod zavihkom Knjige s posvetilom in podpisom avtorja,« pravijo v Mladinski knjigi.

MladKnjig1

MladKnjig2

MladKnjig3

MladKnjig4

MladKnjig5

Elementi akcije: digitalne komunikacije, spletno oglaševanje, sodelovanje z vplivneži

Predstavnici naročnika: Irena Čebulj in Petra Novak

Vodja projekta: Andreja Žnidaršič

Kreativna direktorica: Saša Kovačič

Tekstopiski: Taja Martinčič in Nina Vidmar

Oblikovalka: Sofia Pleško

Digitalno oglaševanje: Bid Bid

Drugi sodelavci pri projektu: Urška Čadež Kržišnik, Ines Mencej, Luka Plečnik in Katarina Peterlin Mohorič

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji