madwise
Opaženo

Ko agencija ponudi garancijo za svoje storitve

Digitalna agencija Madwise je začela s samopromocijsko akcijo, kjer izbranemu naročniku v primeru nedoseženih ciljev ni treba plačati storitve.

Kot je za MM povedal Sašo Palčič, direktor Madwisa, so pri akciji »Garantiramo vam višjo prodajo v spletni trgovini« izhajali iz predpostavke, da v marketingu »ni nobenih garancij in jamstev«. »Nihče si ne upa nekaj jasno obljubiti in garantirati za doseg tega. Pri Madwise pa verjamemo, da je možno delati bolje. Stoodstotno namreč verjamemo v svoje delo in svoje sposobnosti, zato smo se odločili ponuditi garancijo na svoje delo. Z jasnimi pogoji za kvalifikacijo in brez drobnega tiska,« pojasnjuje.

In če jim ne uspe doseči začrtanih ciljev? »Storitev ne bomo zaračunali. Ideja je preprosta, a je doslej nismo videli pri slovenskih agencijah. Na splošno gledano je slovenski marketing obtičal v nekem stanju, ki ne obeta nič spodbudnega, in kvečjemu samo poglablja nezaupanje do panoge. Zato smo želeli z akcijo tudi prevetriti način, kako se v Sloveniji dela marketing. Želimo spodbuditi predvsem prevzemanje odgovornosti za rezultate v marketingu, ki ga sedaj preprosto ni.«

Gre sicer za začasno akcijo – pod tem imenom in s točno temi pogoji. A kot pravi Palčič, v agenciji želijo, da postane njihov 'modus operandi', vsaj kar se tiče sodelovanj s spletnimi trgovci. »V tem namreč prepoznavamo temelj transparentnega diskurza s poslovnimi partnerji, kjer oboji v sodelovanje vstopamo s popolnim zaupanjem in tudi prepričanjem, da bomo dali vse od sebe, da dosežemo dogovorjene rezultate.«
 
Po besedah sogovornika je akcija pritegnila »veliko pozornosti v marketinški srenji« in jo tudi polarizirala. »Na eni strani smo dobili veliko pohval in spodbud, na drugi strani pa vprašanj, kje je f«ora« in zakaj smo se sploh lotili nečesa tako tveganega. Do tega trenutka smo dobili 25 prijav. Pričakovali smo jih sicer več, vendar tudi to lahko razumemo kot odraz slovenske zadržanosti in previdnosti, ko se na trgu pojavi nekaj novega. Nenazadnje gre za pilotno akcijo, katere namen je pridobiti povratne informacije, na podlagi katerega bomo naprej razvijali to in podobne akcije,« sklene Palčič.

Podobnega se je letos spomladi lotila tudi digitalna agencija April 8. Z akcijo »(O)ceni April 8« in spremljajočim sloganom »Aprila 2020 v Aprilu 8 plačate, kolikor želite!« vrednotenje storitev prepustila naročniku.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji