Ko poskusiš, veš!
Eurospin v sodelovanju z agencijo SHIFT nagovarja predvsem tiste kupce, ki jim Eurospin še ni prva izbira. Osnova oglaševalske akcije je preizkušena modrost, da šele ko nekaj sami poskusimo, izvemo, kaj je resnica.
Eurospin
Kratek opis akcije: Komunikacijski nagovor »Ko poskusiš, veš!« vzpostavlja dialog o dejstvih, ki so v prid nakupu v Eurospinu. Oglaševalska akcija tako odgovori na izzive, ki jih ima Eurospin pri prepričevanju novih kupcev, da dajo priložnost nakupu v njihovih trgovinah in sočasno potrditev prave izbire obstoječih kupcev Eurospina.
Glavna junaka oglasov sta ljubiteljska kuharja, ki svoje prijatelje, polne predsodkov, povabita, da svoja prepričanja najprej preverijo v praksi. Domač obrok iz Eurospinovih sestavin jim dokaže, da res veš, kaj je dobro, šele takrat, ko daš priložnost in poskusiš.
V oglaševalski akciji so izpostavljene tri ključne prednosti Eurospina, in sicer: ko poskusiš, veš, da za dobro italijansko hrano ni treba v Italijo, ampak samo do Eurospina; ko poskusiš, veš, da v Eurospinu dobiš dobro kakovost po nizki ceni; ko poskusiš, veš, da so Eurospinove blagovne znamke vredne zaupanja.
Elementi akcije: televizijsko, radijsko, spletno in zunanje oglaševanje, družbena omrežja, prodajna mesta
Predstavnici naročnika: Natalija Pagon in Nika Mavrič De Matteis
Kreativna direktorica: Ana Ivandić
Tekstopiski: Kaja Elsner in Ana Ivandić
Umetniški direktor: Matija Primc
Oblikovalci: Lucija Pale, Hana Domijan in Aleš Salokar
Direktorica projekta: Eva Frass
Vodja projekta: Abra Nikitenko
Asistentka vodje projekta: Nina Miketič
Digitalna strateginja: Manca Borko Grimšič
Upravljavka družbenih omrežij: Klara Filip
Filmska produkcija in postprodukcija: Idejalisti
Režiser: Jure Dostal
Direktor fotografije: Dominik Istenič
Zvočna obdelava: Kreativist
Medijska agencija: Medialog
Vodenje medijskih projektov: Tamara Slapar in Jure Kumljanc