eurospin2
Opaženo

Ko poskusiš, veš!

Eurospin v sodelovanju z agencijo SHIFT nagovarja predvsem tiste kupce, ki jim Eurospin še ni prva izbira. Osnova oglaševalske akcije je preizkušena modrost, da šele ko nekaj sami poskusimo, izvemo, kaj je resnica.

Kratek opis akcije: Komunikacijski nagovor »Ko poskusiš, veš!« vzpostavlja dialog o dejstvih, ki so v prid nakupu v Eurospinu. Oglaševalska akcija tako odgovori na izzive, ki jih ima Eurospin pri prepričevanju novih kupcev, da dajo priložnost nakupu v njihovih trgovinah in sočasno potrditev prave izbire obstoječih kupcev Eurospina.  

Glavna junaka oglasov sta ljubiteljska kuharja, ki svoje prijatelje, polne predsodkov, povabita, da svoja prepričanja najprej preverijo v praksi. Domač obrok iz Eurospinovih sestavin jim dokaže, da res veš, kaj je dobro, šele takrat, ko daš priložnost in poskusiš. 

V oglaševalski akciji so izpostavljene tri ključne prednosti Eurospina, in sicer: ko poskusiš, veš, da za dobro italijansko hrano ni treba v Italijo, ampak samo do Eurospina; ko poskusiš, veš, da v Eurospinu dobiš dobro kakovost po nizki ceni; ko poskusiš, veš, da so Eurospinove blagovne znamke vredne zaupanja.

eurospin5

eurospin6

Elementi akcije: televizijsko, radijsko, spletno in zunanje oglaševanje, družbena omrežja, prodajna mesta

Predstavnici naročnika: Natalija Pagon in Nika Mavrič De Matteis

Kreativna direktorica:  Ana Ivandić 

Tekstopiski: Kaja Elsner in Ana Ivandić  

Umetniški direktor: Matija Primc

Oblikovalci: Lucija Pale, Hana Domijan in Aleš Salokar

Direktorica projekta: Eva Frass

Vodja projekta:  Abra Nikitenko 

Asistentka vodje projekta: Nina Miketič 

Digitalna strateginja: Manca Borko Grimšič  

Upravljavka družbenih omrežij: Klara Filip 

Filmska produkcija in postprodukcija: Idejalisti 

Režiser: Jure Dostal

Direktor fotografije: Dominik Istenič 

Zvočna obdelava: Kreativist

Medijska agencija: Medialog 

Vodenje medijskih projektov: Tamara Slapar in Jure Kumljanc 

493-494

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

almas
13. 08. 2022

Eden od večjih izzivov, s katerimi se je Svetlana Almaš, direktorica marketinga in…

»Pogosto ljudje na korporacije gledajo kot na dinozavre, okostenele strukture, ki le počasi sledijo spremembam, a realnost je, vsaj pri nas, zelo…

zadravec
12. 08. 2022

Poslovni svetovalec Domen Zadravec nam je v intervjuju za MM zaupal, kako je sodelovati z…

Pri vsakem hitro rastočem, uspešnem podjetju gre za enkratno kombinacijo dejavnikov, kot so znanje, inovativnost, strast, vizionarstvo, podjetnost in…

peter scott
03. 08. 2022

Peter Scott, podpredsednik novih medijev in inovacij v družbi Warner Bros. Discovery,…

Kot medij moraš razumeti, kaj navijači pričakujejo od tebe in jim to tudi ponuditi. Nekateri želijo vsebine gledati na telefonu, drugi na televiziji…

Naši avtorji