eurospin2
Opaženo

Ko poskusiš, veš!

Eurospin v sodelovanju z agencijo SHIFT nagovarja predvsem tiste kupce, ki jim Eurospin še ni prva izbira. Osnova oglaševalske akcije je preizkušena modrost, da šele ko nekaj sami poskusimo, izvemo, kaj je resnica.

Kratek opis akcije: Komunikacijski nagovor »Ko poskusiš, veš!« vzpostavlja dialog o dejstvih, ki so v prid nakupu v Eurospinu. Oglaševalska akcija tako odgovori na izzive, ki jih ima Eurospin pri prepričevanju novih kupcev, da dajo priložnost nakupu v njihovih trgovinah in sočasno potrditev prave izbire obstoječih kupcev Eurospina.  

Glavna junaka oglasov sta ljubiteljska kuharja, ki svoje prijatelje, polne predsodkov, povabita, da svoja prepričanja najprej preverijo v praksi. Domač obrok iz Eurospinovih sestavin jim dokaže, da res veš, kaj je dobro, šele takrat, ko daš priložnost in poskusiš. 

V oglaševalski akciji so izpostavljene tri ključne prednosti Eurospina, in sicer: ko poskusiš, veš, da za dobro italijansko hrano ni treba v Italijo, ampak samo do Eurospina; ko poskusiš, veš, da v Eurospinu dobiš dobro kakovost po nizki ceni; ko poskusiš, veš, da so Eurospinove blagovne znamke vredne zaupanja.

eurospin5

eurospin6

Elementi akcije: televizijsko, radijsko, spletno in zunanje oglaševanje, družbena omrežja, prodajna mesta

Predstavnici naročnika: Natalija Pagon in Nika Mavrič De Matteis

Kreativna direktorica:  Ana Ivandić 

Tekstopiski: Kaja Elsner in Ana Ivandić  

Umetniški direktor: Matija Primc

Oblikovalci: Lucija Pale, Hana Domijan in Aleš Salokar

Direktorica projekta: Eva Frass

Vodja projekta:  Abra Nikitenko 

Asistentka vodje projekta: Nina Miketič 

Digitalna strateginja: Manca Borko Grimšič  

Upravljavka družbenih omrežij: Klara Filip 

Filmska produkcija in postprodukcija: Idejalisti 

Režiser: Jure Dostal

Direktor fotografije: Dominik Istenič 

Zvočna obdelava: Kreativist

Medijska agencija: Medialog 

Vodenje medijskih projektov: Tamara Slapar in Jure Kumljanc 

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji