x
Opaženo

Koliko imaš pa ti zemlje za nohti?

OBI Slovenija  in DROM agency v novi kampanji predstavljata zgodbe resničnih vrtnarskih rok.

Kratek opis akcije: Število ljubiteljskih in težkokategornih vrtičkarjev z velikanskimi gredicami v zadnjih letih raste. Čeprav je delo z zemljo »umazano«, pa oglasi vrtičkarje praviloma nagovarjajo s podobami popolnih in s kirurško natančnostjo očiščenih plodov ter čistih rok. Na trenutke se zdi, da opazujemo oglase za lepotne salone, ne pa za vrtnarjenje. A naša skupnost zelo dobro ve, da ni vse tako »instagramabilno«, zato so ubrali najstarejši marketinški trik – iskrenost. OBI Slovenija zemlje za nohti ne dojema kot umazanijo. Nasprotno; delovne, z zemljo ozaljšane roke in nohti, so odraz predanosti, ljubezni do vrtnarjenja in čustvenega obilja, kakršnega lahko doživimo le ob stiku z naravo. Ob brkljanju med lonci in gredicami, sejanju, presajanju in predvsem žetju skrbi zapustijo naše misli. Takšne roke so lahko vsem v ponos!

S komunikacijo »Črno za nohti« je želel OBI Slovenija spremeniti zavedanje o »umazanih nohtih« in njihove lastnike spodbuditi, da jih ponosno pokažejo svetu.

Osrednji element komunikacije so zgodbe o rokah. Skupnost so povabili k sodelovanju z objavami treh vrtičkaric; lastniki od zemlje umazanih rok so se na družbenih omrežjih odzvali s številnimi fotografijami. Deset izžrebanih vrtičkarjev so tudi obiskali, zapisali njihove zgodbe in posneli serijo povednih fotografij, med katerimi ni videti niti enega obraza, iz njih pa vejejo različne osebnosti ter njihove zanimive poti. Med vrtnarske manikure so vključili tudi zgodbe rok zaposlenih v OBI trgovinah.

Na Ukmarjevem trgu v Kopru so v sodelovanju s podjetjem TAM-TAM postavili mestni trojček, na katerega so obesili vrečke s semeni ter mimoidoče povabili, naj jih odnesejo domov in posejejo ter tako poskrbijo za svojo vrtnarsko manikuro in svoj rastlinski zen.

Zgodbe so postavili na ogled v kranjsko poslovalnico OBI, kjer si lahko obiskovalci razstavo še vedno ogledajo.

S kampanjo so stranke OBI prepoznale ne le kot strokovnjaka za vrt, temveč tudi kot zaveznika za vrtna opravila. Kot nekoga, ki vrtičkarje razume, ki ve, da je prijetno zavihati rokave in se zakopati v kup zemlje. In da so zgodbe rok, zakopanih v zemljo, najbolj pristne prav za njihovo ciljno skupino.

Naročnik: OBI Slovenija

Elementi akcije: pristajalna stran, družbena omrežja, komunikacija vplivnežev, OOH, POS, e-novice

Predstavniki naročnika: Matej Rožen, Maja Ferjanc

Predstavniki v podjetju TAM-TAM: Damjan Koren

Kreativna direktorica: Julija Somrak

Umetniški vodja: Urša Linec

Direktorica naročnika v agenciji: Sonja Vlašič

Tekstopiska: Urša Linec

Fotografa: Bine Zarabec in Lara Rožemberg

Oblikovalka: Sara Sešlar Naraks

Skrbnika skupnosti na družbenih omrežjih: Urša Linec in Žiga Kuhel

Asistentka projekta: Urša Linec

z

Intervju

Maria Luiza de Lange
07. 09. 2024

Maria Luiza de Lange je na konferenci inOrbit med drugim opozorila na pasti zlonamernih…

Kot pravi Maria Luiza de Lange, kar 70 odstotkov digitalnih vsebin ni dostopnih za osebe z različnimi oviranostmi, od tega 80 odstotkov novih…

Kragelj arhitekti
31. 08. 2024

Načini in oblike dela se hitro spreminjajo, zato so delovni prostori vse manj…

»Dobri delovni prostori so tudi strateško poslovno orodje, s katerim lahko podjetje vpliva na svojo podobo v javnosti ter na prepoznavnost in ugled…

z
26. 08. 2024

Ugledni gostje gala večerje, ki se je odvila na predvečer zadnje košarkarske tekme Gorana…

Naši avtorji