Komunikacijska akcija ob prenovi merkur.si
Merkur je v sodelovanju z Agencijo 101 predstavil komunikacijsko akcijo repozicioniranja ob prenovi spletne trgovine.
Merkur
Kratek opis akcije: Merkurjeva spletna trgovina v zadnjih letih z reorganizacijo procesov in komunikacijsko podporo postaja vedno bolj rastoč del Merkurjevega poslovnega okolja. Ob sistemski prenovi spletne trgovine, ki prinaša številne izboljšave, med drugim tudi možnost glasovnega iskanja, so pripravili tudi akcijo, ki izpostavlja merkur.si kot prvo trgovino za dom in vrt po izboru kupcev.
»Merkur.si se kupcem predstavlja kot samostojna podznamka v Merkurjevi orbiti, tudi v nekoliko svojstveni grafični podobi, ki pa še vedno jasno gravitira v Merkurjevi korporativni identiteti. Predvsem pa smo se potrudili ustvariti jasen in prepoznaven komunikacijski ton, pod katerega se lahko podpiše rastoča podznamka z zelo bogatim prodajnim izborom,« je ob tem povedal Peter Vidmar iz Agencije 101.
Akcija je plod sodelovanja Merkurjeve ekipe, Agencije 101 in agencije Creatim, ki je poskrbela za tehnično in kreativno prenovo spletne trgovine.
Elementi akcije: televizijski oglasi, tisk, digitalno komuniciranje
Predstavniki naročnika: Lidija Rakuša, Blaž Potočnik, Manuela Ela Piškur in Tina Uranič
Vodja projekta v agenciji: Marjan Štangelj
Asistentka vodje projekta v agenciji: Maja Zupan
Kreativni direktor: Sašo Petek
Tekstopiska: Eva Gjörek
Oblikovalka: Lara Oset
Oblikovanje digitalnih materialov: Matic Strgar in Sandra Stancheska
Digitalni strateg: Uroš Svenšek
Komunikacija na družbenih omrežjih: Hana Godina in Vita Kristan
Produkcijska hiša: Adventure production
Medijski agenciji: Agencija 101 in Media Publikum
Začetek akcije: 5. september 2022