merkur.si
Opaženo

Komunikacijska akcija ob prenovi merkur.si

Merkur je v sodelovanju z Agencijo 101 predstavil komunikacijsko akcijo repozicioniranja ob prenovi spletne trgovine.

Kratek opis akcije: Merkurjeva spletna trgovina v zadnjih letih z reorganizacijo procesov in komunikacijsko podporo postaja vedno bolj rastoč del Merkurjevega poslovnega okolja. Ob sistemski prenovi spletne trgovine, ki prinaša številne izboljšave, med drugim tudi možnost glasovnega iskanja, so pripravili tudi akcijo, ki izpostavlja merkur.si kot prvo trgovino za dom in vrt po izboru kupcev.

»Merkur.si se kupcem predstavlja kot samostojna podznamka v Merkurjevi orbiti, tudi v nekoliko svojstveni grafični podobi, ki pa še vedno jasno gravitira v Merkurjevi korporativni identiteti. Predvsem pa smo se potrudili ustvariti jasen in prepoznaven komunikacijski ton, pod katerega se lahko podpiše rastoča podznamka z zelo bogatim prodajnim izborom,« je ob tem povedal Peter Vidmar iz Agencije 101.

Akcija je plod sodelovanja Merkurjeve ekipe, Agencije 101 in agencije Creatim, ki je poskrbela za tehnično in kreativno prenovo spletne trgovine.

Elementi akcije: televizijski oglasi, tisk, digitalno komuniciranje

Predstavniki naročnika: Lidija Rakuša, Blaž Potočnik, Manuela Ela Piškur in Tina Uranič

Vodja projekta v agenciji: Marjan Štangelj

Asistentka vodje projekta v agenciji: Maja Zupan

Kreativni direktor: Sašo Petek

Tekstopiska: Eva Gjörek

Oblikovalka: Lara Oset

Oblikovanje digitalnih materialov: Matic Strgar in Sandra Stancheska

Digitalni strateg: Uroš Svenšek

Komunikacija na družbenih omrežjih: Hana Godina in Vita Kristan

Produkcijska hiša: Adventure production

Medijski agenciji: Agencija 101 in Media Publikum

Začetek akcije: 5. september 2022

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji