AVE
Opaženo

Kralj zabAVE in nove Grill skušnjAVE

V agencijah Herman & partnerji in Arnoldvuga so za blagovno znamko AVE naročnika Panvita ustvarili novo oglaševalsko akcijo, ki AVE postavi v središče celotne komunikacije. Dobesedno.

Kratek opis akcije: »Hrana je bistvo vsakega druženja in žar je stičišče vsakega piknika. Ker je AVE Grill najbolje prodajana linija izdelkov za žar v Sloveniji, je nekako logično, da logotip AVE zasede sredico vsakega oglasa. Hkrati pa dobi tudi glavno mesto v sami komunikaciji,« pravijo snovalci akcije.

Vsa sporočila vsebujejo črke A, V in E v točno tem zaporedju in vzbujajo hrepenenje po dobri družbi na dobrem pikniku, ob dobri hrani. »Normalno, saj so izdelki AVE Grill prava izbira za vse proslave, rojstnodnevne ali vrtne zabave zdaj, ko smo že stopili v sezono žar skušnjave – to krasno obdobje, ko se z dvorišč, vrtov, teras, balkonov, kampov, plaž in gozdnih jas širijo tiste prave poletne vonjave po žar mojstrovinah AVE,« dodajajo.

Vizualno nova kampanja potencialne kupce nagovarja tudi skozi prepoznavno obliko AVE embalaže. »Da res ni dileme, ko se v trgovini znajdemo pred hladilnikom z mesnimi dobrotami za žar. Pa dober tek in lepe pozdrave,« sklenejo.

ave grill1

ave grill2

Elementi akcije: televizijski oglas, zunanje in digitalno oglaševanje, družbena omrežja, oprema prodajnih mest

Predstavnica naročnika: Simona Petek Čerpnjak

Direktorica naročnika: Arin Gašperin

Direktorica projekta v agenciji: Katja Grosman

Kreativni direktor in tekstopisec: Maj Kelenc

Umetniški direktor: David Fartek

Oblikovalka: Mateja Omerzel

Medijska agencija: Media Publikum

Intervju

Maria Luiza de Lange
07. 09. 2024

Maria Luiza de Lange je na konferenci inOrbit med drugim opozorila na pasti zlonamernih…

Kot pravi Maria Luiza de Lange, kar 70 odstotkov digitalnih vsebin ni dostopnih za osebe z različnimi oviranostmi, od tega 80 odstotkov novih…

Kragelj arhitekti
31. 08. 2024

Načini in oblike dela se hitro spreminjajo, zato so delovni prostori vse manj…

»Dobri delovni prostori so tudi strateško poslovno orodje, s katerim lahko podjetje vpliva na svojo podobo v javnosti ter na prepoznavnost in ugled…

z
26. 08. 2024

Ugledni gostje gala večerje, ki se je odvila na predvečer zadnje košarkarske tekme Gorana…

Naši avtorji