Kralj zabAVE in nove Grill skušnjAVE
V agencijah Herman & partnerji in Arnoldvuga so za blagovno znamko AVE naročnika Panvita ustvarili novo oglaševalsko akcijo, ki AVE postavi v središče celotne komunikacije. Dobesedno.
Ave
Kratek opis akcije: »Hrana je bistvo vsakega druženja in žar je stičišče vsakega piknika. Ker je AVE Grill najbolje prodajana linija izdelkov za žar v Sloveniji, je nekako logično, da logotip AVE zasede sredico vsakega oglasa. Hkrati pa dobi tudi glavno mesto v sami komunikaciji,« pravijo snovalci akcije.
Vsa sporočila vsebujejo črke A, V in E v točno tem zaporedju in vzbujajo hrepenenje po dobri družbi na dobrem pikniku, ob dobri hrani. »Normalno, saj so izdelki AVE Grill prava izbira za vse proslave, rojstnodnevne ali vrtne zabave zdaj, ko smo že stopili v sezono žar skušnjave – to krasno obdobje, ko se z dvorišč, vrtov, teras, balkonov, kampov, plaž in gozdnih jas širijo tiste prave poletne vonjave po žar mojstrovinah AVE,« dodajajo.
Vizualno nova kampanja potencialne kupce nagovarja tudi skozi prepoznavno obliko AVE embalaže. »Da res ni dileme, ko se v trgovini znajdemo pred hladilnikom z mesnimi dobrotami za žar. Pa dober tek in lepe pozdrave,« sklenejo.
Elementi akcije: televizijski oglas, zunanje in digitalno oglaševanje, družbena omrežja, oprema prodajnih mest
Predstavnica naročnika: Simona Petek Čerpnjak
Direktorica naročnika: Arin Gašperin
Direktorica projekta v agenciji: Katja Grosman
Kreativni direktor in tekstopisec: Maj Kelenc
Umetniški direktor: David Fartek
Oblikovalka: Mateja Omerzel
Medijska agencija: Media Publikum