Kras – navdih tradicije
Produkcijska hiša VIG je za blagovno znamko Kras ustvarila oglaševalsko akcijo, v kateri močno poudarjajo pomembnost družine in tradicije na Krasu.
Kras
Kratek opis akcije: Kras, ki že od leta 1956 razvaja z rezinami prvovrstnega pršuta, v novem oglasu predstavlja dolgoletno tradicijo skozi zgodbo različnih generacij, ki ohranjajo dobre stvari ne glede na spremembe, ki se zgodijo.
V Krasu so si zastavili vizijo, da v naslednjih treh letih s kuhanimi in pečenimi pršuti ohranijo vodilno pozicijo v kategoriji delikates in zasedejo vodilni položaj v kategoriji narezki. Da bi nagovorili tudi mlajše ciljne skupine ter sporočili, da je kuhan pršut zdrav obrok za vse starosti in vsako priložnost, so pripravili oglas, v katerem se prepleta več generacij. Rdeča nit je zgodba vnuka, ki predstavlja kuhan pršut, in njegovega dedka, ki nagovarja s kraškim pršutom, skupaj pa prenašata sporočilo, da tradicija sestoji iz ohranjanja tistih stvari, ki se ne spremenijo nikoli, saj so takšne, kot so, resnično najboljše.
Elementi akcije: televizijski oglas, spletno oglaševanje, digitalno oglaševanje
Predstavnica naročnika: Mateja Race
Produkcijska hiša: VIG production
Kreativna ideja in scenarij: VIG production
Kasting in izbira snemalnih lokacij: VIG production
Izvršni kreativni producent in vodja projekta: Timotej Lampe Ignjić
Režiser: Jure Dostal
Producentka: Bianca Žitnik
Direktor fotografije: Dominik Istenič
Prva asistentka režije: Nina Jakulin Vavpotič
Trajanje akcije: 2021