šus poles
Opaženo

Krepimo življenje: 10 let, 10 zgodb

ŠUS Eurofitness (del Športne unije Slovenije) je obeležil deseto obletnico delovanja. Ob tem so namesto klasične oglaševalske akcije z agencijo PM, poslovni mediji, ljudem raje podarili močnejše sporočilo: pomembnost gibanja v življenju.

Kratek opis akcije: V agenciji PM, poslovni mediji so tako zasnovali nov slogan podjetja »Krepimo življenje« in vsebinski video v epizodah z naslovom »10 let, 10 zgodb«, kjer so obletnico obogatili z desetimi navdihujočimi zgodbami zvestih članov.

Med njimi so mnogi znani obrazi, ki svoj poklic krepijo s športom v ŠUS: televizijski voditelj Peter Poles, košarkar Goran Dragić, kostumografinja Metka Albreht, radijski voditelj Robert Roškar ter pevki Nika Zorjan in Neisha.

Poleg njih z zgodbami presunejo Danilo Valek, ki je kot invalid shodil v fitnesu, bivša primabalerina Marjeta Šrot, ki nas motivira za vseživljenjsko gibanje, mamica Mateja, ki je po porodu pridobila nazaj aktivno telo, Tjaša M. Kos, ki so ji kot slepi članici v ŠUS omogočili plavanje, ter zakonca Blaž in Mojca Babić, ki sta se v centru zaljubila.

Drugačna, neobičajna video kampanja za »fitnes center« je požela pozitivne odzive in zanimanje celo zunaj domačih meja.

šus babič

šus zorjan

Elementi akcije: video vsebine, pristajalna stran, objave in oglasi na družbenih omrežjih

Vodja projekta v agenciji: Mia Vouk

Predstavnika naročnika: Gregor Pečovnik in Mojca Pušpan Babić

Kreativna producentka in scenaristka: Dunja Kristan

Režiser: Matevž Šmon

Direktor fotografije: Andraž Čok

Snemalka: Vida Habjanič

Postprodukcija: Andraž Babnik

Oblikovalec zvoka: Jernej Černalogar

Distribucija: Matjaž Marin

Trajanje akcije: 1. do 20. april 2021

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji