Kuhajte z zeleno jeklenko
V družbi Butan plin so se odločili za lokalizacijo štirih vsebin, ki so izvirno nastale za družbo Primagaz Belgija.
Primagaz Belgija, lokaliziral Butan plin
Kratek opis akcije: Družba Butan plin je v različnih formalnih oblikah na slovenskem trgu prisotna že več kot 140 let. Primarno v vlogi dobavitelja utekočinjenega naftnega plina (UNP) svoje poslanstvo širi tudi z razvojem in oblikovanjem sodobnih energetskih rešitev.
Podjetje je strateško povezano z nizozemsko družbo SHV Energy in njenimi poslovnimi enotami po svetu. Videovsebine, ki prikazujejo prednosti ogrevanja in kuhe z UNP, je družba Butan plin lokalizirala, da se z njimi na zabaven način preko digitalnih kanalov predstavlja v svoji novi podobi. Oglaševalsko akcijo, ki sicer v osnovi zajema deset televizijskih oglasov in prikazuje vsakodnevno uporabo UNP (ogrevanje doma, zunanja ogrevala in priprava hrane) je za družbo Primagaz Belgija zasnovala agencija iO Belgija, glede na vsestransko vsebino, na katero se zlahka navežemo tudi v Sloveniji, pa so se v Butan plinu odločili za lokalizacijo štirih vsebin, s katerimi bodo prisotni preko digitalnih kanalov.
Elementi akcije: digitalno oglaševanje
Predstavnica naročnika: Lisa Vermaeren (Primagaz Belgija)
Predstavnici naročnika za lokalizacijo kampanje: Nina Hace in Ajda Silič Žemva (Butan plin)
Lokalizacija: Point Out v sodelovanju s Primate
Vodji projekta v agenciji: Carolien Simons (iO Belgium) in Žiga Oset (Point Out)
Kreativni direktor: Nico Goossens (iO Belgium)
Tekstopisec: Ralf Jennes (iO Belgium, lokalizacija marketing Butan plina)
Produkcijska hiša: Diplomat (Belgija)
Režiser: Kevin Boitelle
Producent: Joachim Veyfeyken
Direktor fotografije: Ruben Van Weelde