butan plin
Opaženo

Kuhajte z zeleno jeklenko

V družbi Butan plin so se odločili za lokalizacijo štirih vsebin, ki so izvirno nastale za družbo Primagaz Belgija.

Kratek opis akcije: Družba Butan plin je v različnih formalnih oblikah na slovenskem trgu prisotna že več kot 140 let. Primarno v vlogi dobavitelja utekočinjenega naftnega plina (UNP) svoje poslanstvo širi tudi z razvojem in oblikovanjem sodobnih energetskih rešitev.

Podjetje je strateško povezano z nizozemsko družbo SHV Energy in njenimi poslovnimi enotami po svetu. Videovsebine, ki prikazujejo prednosti ogrevanja in kuhe z UNP, je družba Butan plin lokalizirala, da se z njimi na zabaven način preko digitalnih kanalov predstavlja v svoji novi podobi. Oglaševalsko akcijo, ki sicer v osnovi zajema deset televizijskih oglasov in prikazuje vsakodnevno uporabo UNP (ogrevanje doma, zunanja ogrevala in priprava hrane)  je za družbo Primagaz Belgija zasnovala agencija iO Belgija, glede na vsestransko vsebino, na katero se zlahka navežemo tudi v Sloveniji, pa so se v Butan plinu odločili za lokalizacijo štirih vsebin, s katerimi bodo prisotni preko digitalnih kanalov.

Elementi akcije: digitalno oglaševanje

Predstavnica naročnika: Lisa Vermaeren (Primagaz Belgija)

Predstavnici naročnika za lokalizacijo kampanje: Nina Hace in Ajda Silič Žemva (Butan plin)

Lokalizacija: Point Out v sodelovanju s Primate

Vodji projekta v agenciji: Carolien Simons (iO Belgium) in Žiga Oset (Point Out)

Kreativni direktor: Nico Goossens (iO Belgium)

Tekstopisec: Ralf Jennes (iO Belgium, lokalizacija marketing Butan plina)

Produkcijska hiša: Diplomat (Belgija)

Režiser: Kevin Boitelle

Producent: Joachim Veyfeyken

Direktor fotografije: Ruben Van Weelde

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji