laško
Opaženo

Laško 2020 – Gremo v hribe

Blagovna znamka Laško se po krizi v sodelovanju z agencijo Luna \TBWA vrača z novo komunikacijsko kampanjo, ki bodri, opogumlja in spodbuja vse Slovence.

»Ključni elementi zgodbe so slovenski hribi kot naše korenine, naš ponos, skozi katere izražamo tudi nacionalno pripadnost, ki pa jo še dodatno poglobijo uspešni slovenski športniki, ki jih spremljamo v oglasu,« pojasnjujejo v agenciji.

Dodajajo, da oglas predstavlja uvod v širšo komunikacijsko zgodbo, in sicer napoveduje dobrodelni projekt Gremo v hribe, ki bo »še posebej v teh časih izjemnega pomena za celotno slovensko družbo«.

Elementi akcije: televizijski oglasi, digitalno oglaševanje

Predstavniki naročnika: Urban Kramberger, Maja Mežan in Patricija Kodrič

Vodji projekta: Nace Tomc in Urška Cerar

Kreativni direktor: Janez Rakušček

Tekstopiska: Medeja Kraševec

Umetniški direktor: Ljubo Bratina

Oblikovalec: Miha Feguš

Produkcijska hiša: Kinomotel

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji