Laško 2020 – Gremo v hribe
Blagovna znamka Laško se po krizi v sodelovanju z agencijo Luna \TBWA vrača z novo komunikacijsko kampanjo, ki bodri, opogumlja in spodbuja vse Slovence.
»Ključni elementi zgodbe so slovenski hribi kot naše korenine, naš ponos, skozi katere izražamo tudi nacionalno pripadnost, ki pa jo še dodatno poglobijo uspešni slovenski športniki, ki jih spremljamo v oglasu,« pojasnjujejo v agenciji.
Dodajajo, da oglas predstavlja uvod v širšo komunikacijsko zgodbo, in sicer napoveduje dobrodelni projekt Gremo v hribe, ki bo »še posebej v teh časih izjemnega pomena za celotno slovensko družbo«.
Elementi akcije: televizijski oglasi, digitalno oglaševanje
Predstavniki naročnika: Urban Kramberger, Maja Mežan in Patricija Kodrič
Vodji projekta: Nace Tomc in Urška Cerar
Kreativni direktor: Janez Rakušček
Tekstopiska: Medeja Kraševec
Umetniški direktor: Ljubo Bratina
Oblikovalec: Miha Feguš
Produkcijska hiša: Kinomotel