Laško Golding
Oglaševalska akcija za Laško Golding duhovito sporoča o strasti in ponosu Laščanov na svoje pivo, začinjeno z »najboljšim hmeljem iz Savinjske doline«.
Pivovarna Laško Union
Kratek opis akcije: Strast do piva že skoraj dvesto let žene laške pivovarje v izpopolnjevanje in ustvarjanje novih okusov piva ter v razvijanje novih sort in ekotipov hmelja. Akcija temelji na treh likih, ki vidijo svet in vrednotijo izume z očmi starih pivovarskih mojstrov iz Laškega. Od vseh pomembnih izumov pa je za Laščane najpomembnejši Laško Golding, kar sporoča tudi slogan akcije »Izum stoletja«.
Elementi akcije: serija televizijskih spotov, serija tiskanih oglasov, spletni oglasi, serija vsebinskih prispevkov za tisk in splet, promocijski materiali za prodajna mesta in gostinstvo
Predstavnika naročnika: Urban Kramberger in Maša Meden
Vodje projekta v agencijah: Saša Droftina, Nace Tomc in Urška Cerar (Luna\TBWA), Miha Vidmajer (Poslovni mediji)
Kreativni direktor: Janez Rakušček (Luna\TBWA)
Vsebinski strateg: Miha Raušl (Poslovni mediji)
Tekstopiska: Zala Sajko (Luna\TBWA)
Urednica vsebin: Nina Lenko (Poslovni mediji)
Spletni strateg: Jan Omahen (Luna\TBWA)
Umetniški direktor: Ljubo Bratina (Luna\TBWA)
Oblikovalca: Matjaž Stare (Luna\TBWA) in Marin Mešter (Poslovni mediji)
Fotograf/ilustrator: Ilustra
Produkcijska hiša: Kinomotel
Režiser: Gregor Vesel
Medijska agencija: Media Publikum
Trajanje akcije: april – december 2019