lasko ipa
Opaženo

Laško IPA

Oglaševalska akcija, ki jo je za Laško pripravila Luna\TBWA, izhaja iz zgodovinskega konteksta nastanka prvega slovenskega piva IPA.

Kratek opis akcije: Bili so časi, polni avantur in raziskovanja, ko je v Laškem nastalo prvo pivo IPA. Sto let raziskovanja in izkušenj je to pivo izpopolnilo v sodobno osvežitev za vsakega pustolovca.

Elementi akcije: televizijski in tiskani oglas, spletni oglasi, promocijski materiali za prodajna mesta in gostinstvo

Predstavnika naročnika: Urban Kramberger in Maša Meden

Vodje projekta v agenciji: Saša Droftina, Nace Tomc in Urška Cerar

Kreativni direktor: Janez Rakušček

Tekstopiska: Zala Sajko

Spletni strateg: Jan Omahen

Umetniški direktor: Ljubo Bratina

Oblikovalca: Ivan Todorović in Matjaž Stare

Fotograf/ilustrator: Matevž Paternoster, UMER

Produkcijska hiša: Kinomotel

Režiser: Gregor Vesel

Medijska agencija: Media Publikum

Trajanje akcije: april – december 2019

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji