Laško IPA
Oglaševalska akcija, ki jo je za Laško pripravila Luna\TBWA, izhaja iz zgodovinskega konteksta nastanka prvega slovenskega piva IPA.
Pivovarna Laško Union
Kratek opis akcije: Bili so časi, polni avantur in raziskovanja, ko je v Laškem nastalo prvo pivo IPA. Sto let raziskovanja in izkušenj je to pivo izpopolnilo v sodobno osvežitev za vsakega pustolovca.
Elementi akcije: televizijski in tiskani oglas, spletni oglasi, promocijski materiali za prodajna mesta in gostinstvo
Predstavnika naročnika: Urban Kramberger in Maša Meden
Vodje projekta v agenciji: Saša Droftina, Nace Tomc in Urška Cerar
Kreativni direktor: Janez Rakušček
Tekstopiska: Zala Sajko
Spletni strateg: Jan Omahen
Umetniški direktor: Ljubo Bratina
Oblikovalca: Ivan Todorović in Matjaž Stare
Fotograf/ilustrator: Matevž Paternoster, UMER
Produkcijska hiša: Kinomotel
Režiser: Gregor Vesel
Medijska agencija: Media Publikum
Trajanje akcije: april – december 2019