Laško Skačimer
V agenciji Luna \TBWA so skupaj z Laškim za sponzorsko aktivacijo Košarkarske zveze Slovenije ob nedavnem evropskem košarkarskem prvenstvu zasnovali izum, ki meri navijaške skoke – Laško Skačimer.
Kdor ne skače ni Sloven’c, hej, hej, hej, je že ponarodeli napev navijačev, ki ga ponosno zapojejo ob zmagoslavjih slovenskih športnikov. In zraven skačejo! In tako je nastal Laško Skačimer. Ob tekmah slovenskih košarkarjev so zvesti navijači na svojih telefonih vklopili Laško Skačimer in ponosno skakali za slovenske zmage ter za mamljive nagrade. Pravoverni Laško feni in srčni podporniki športnikov so se borili za Laško košarkarske vrčke in drese ter žoge s podpisi slovenskih reprezentantov. Ker pa Slovenci radi tekmujemo tudi med sabo, so se navijaški skoki šteli tudi tistim regijam, kjer so navijači skakali. Skačimer je pokazal, da so najbolj poskočni navijači doma v Ljubljani in Mariboru, toda tudi številni ostali navijači širom Slovenije so pokazali pravo navijaško srce, saj je Laško Skačimer v času evropskega prvenstva v košarki zabeležil čez milijon skokov podpore. Najbolj aktiven navijač je skočil kar 6016-krat. Tudi objave so v času evropskega prvenstva poskočile in zabeležile nadpovprečno število klikov na spletno stran. Tako smo Slovenci ponovno dokazali, da za naše športnike vedno radi stopimo skupaj, jih srčno podpiramo in ponosno skačemo ob njihovih uspehih.
Elementi akcije: spletna stran, oglaševanje na družbenih omrežjih, izpostavitve na prodajnih mestih
Predstavniki naročnika: Urban Kramberger, Maja Mežan in Patricija Kodrič
Vodji projekta: Nace Tomc in Rok Travižan
Kreativni direktor: Janez Rakušček
Tekstopisca: Maja Burja in Tomaž Radsel
Umetniški vodja: Ljubo Bratina
Oblikovalec: Miha Feguš
Spletni strateg: Jan Omahen
Spletni oblikovalki: Pia Požek in Jana Troha