Laško temni Malt
V sodelovanju z agencijo Luna \TBWA so v Pivovarni Laško pripravili komunikacijsko akcijo za nov okus Malta, 100 % naravne brezalkoholne pijače iz ječmenovega slada.
Pivovarna Laško Union
Kratek opis akcije: Pivovarna Laško je v začetku letošnjega leta predstavila novega člana družine Malt. Komunikacijska akcija, katere cilj je predstaviti nov izdelek, s hudomušnim tonom nagovarja javnost, da lahko novemu temnemu Maltu z okusom limone in šipka, rečejo kar Darko. »Vzdevek, ki je obenem zabavna besedna igra na »Malt Dark«, daje novemu Maltu človeški značaj, da je izdelek potrošniku bližje in je zato lažje zapomnljiv,« pravijo.
Slogan »Med brezalkoholnimi pijačami vladar, pod njim podpisan laški pivovar« pozicionira Malt kot najboljšo izbiro brezalkoholne pijače, saj so jo ustvarili pivovarji iz Laškega, ki imajo dolgoletne izkušnje in znanje s področja varjenja piva. Na vseh gradivih je s posebno značko poudarjeno tudi dejstvo, da je Malt narejen iz 100 % naravnih sestavin, kar je ena od njegovih glavnih konkurenčnih prednosti.
Elementi akcije: družbena omrežja
Predstavniki naročnika: David Zappe, Urban Kramberger, Maja Mežan in Patricija Kodrič
Vodji projekta: Nace Tomc in Urška Cerar
Kreativni direktor: Janez Rakušček
Tekstopiske: Zala Sajko, Maja Burja in Medeja Kraševec
Umetniški direktor: Ljubo Bratina
Oblikovalec: Miha Feguš
Komunikacija na družbenih omrežjih: Jan Omahen
Ilustracija in fotografija: UMER