celeia ravnovesje
Opaženo

LCA v novi podobi in v ravnovesju

Jogurti in napitki LCA imajo novo grafično podobo in prenovljeno embalažo ter kreativno komunikacijo, ki življenje postavlja v ravnovesje. Za celotno prenovo blagovne znamke stoji agencija AV studio.

Kratek opis akcije: »V hitrem tempu življenja se ravnovesje dostikrat poruši. Takrat se človek fizično in psihično počuti izven ravnovesja in zdi se, da se je svet nagnil v neželeno smer. Z jogurti in napitki LCA iz najboljšega mleka slovenskih kmetij ostajamo v ravnovesju, tako v telesu kot v življenju,« pravijo v Zelenih dolinah. Prav zato je ravnovesje osrednja kreativna ideja, ki so jo v agenciji AV studio na zabaven in slikovit način približali splošni javnosti z g. Ravnovesjem, smučarskih skakalcem Žigo Jelarjem.

Izdelki LCA na prodajnih policah izstopajo s prenovljeno embalažo, v komunikaciji pa nagovarjajo ljubitelje mlečnih užitkov, in sicer  v televizijskem oglasu, na velikih plakatih, v spletnih oglasih in družbenih medijih ter pomocijskih letakih v trgovinah. V (ne)ravnovesje je postavljen tudi radijski oglas, ki kreativno izkorišča levi in desni stereokanal.

Elementi akcije: televizijski in radijski oglas, zunanje oglaševanje, oglaševanje v tisku in na spletu, komunikacija na družbenih omrežjih, komunikacija na prodajnih mestih  

Predstavniki naročnika: Tomaž Arh, Jerneja Firšt, Mateja Klovar in Andreja Avberšek

Vodja projekta v agenciji: Vesna Bašelj

Kreativni direktor: Jure Tovrljan

Direktorica strateškega komuniciranja: Mateja Kurež

Umetniški direktor: Vasja Grabner

Tekstopiska: Mateja Kurež

Oblikovalec: Urh Hočevar

Produkcijska hiša: Perfo produkcija

Režiser: Jure Matjažič

Fotograf: Nik Jarh

Direktor fotografije: Igor Vuković

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji