LCA v novi podobi in v ravnovesju
Jogurti in napitki LCA imajo novo grafično podobo in prenovljeno embalažo ter kreativno komunikacijo, ki življenje postavlja v ravnovesje. Za celotno prenovo blagovne znamke stoji agencija AV studio.
Zelene doline
Kratek opis akcije: »V hitrem tempu življenja se ravnovesje dostikrat poruši. Takrat se človek fizično in psihično počuti izven ravnovesja in zdi se, da se je svet nagnil v neželeno smer. Z jogurti in napitki LCA iz najboljšega mleka slovenskih kmetij ostajamo v ravnovesju, tako v telesu kot v življenju,« pravijo v Zelenih dolinah. Prav zato je ravnovesje osrednja kreativna ideja, ki so jo v agenciji AV studio na zabaven in slikovit način približali splošni javnosti z g. Ravnovesjem, smučarskih skakalcem Žigo Jelarjem.
Izdelki LCA na prodajnih policah izstopajo s prenovljeno embalažo, v komunikaciji pa nagovarjajo ljubitelje mlečnih užitkov, in sicer v televizijskem oglasu, na velikih plakatih, v spletnih oglasih in družbenih medijih ter pomocijskih letakih v trgovinah. V (ne)ravnovesje je postavljen tudi radijski oglas, ki kreativno izkorišča levi in desni stereokanal.
Elementi akcije: televizijski in radijski oglas, zunanje oglaševanje, oglaševanje v tisku in na spletu, komunikacija na družbenih omrežjih, komunikacija na prodajnih mestih
Predstavniki naročnika: Tomaž Arh, Jerneja Firšt, Mateja Klovar in Andreja Avberšek
Vodja projekta v agenciji: Vesna Bašelj
Kreativni direktor: Jure Tovrljan
Direktorica strateškega komuniciranja: Mateja Kurež
Umetniški direktor: Vasja Grabner
Tekstopiska: Mateja Kurež
Oblikovalec: Urh Hočevar
Produkcijska hiša: Perfo produkcija
Režiser: Jure Matjažič
Fotograf: Nik Jarh
Direktor fotografije: Igor Vuković