ledo
Opaženo

Ledo ob novi embalaži predstavil tudi novo komunikacijsko platformo

Kaj je poleti boljše od mrzlega sladoleda? Več mrzlih sladoledov. Tega se dobro zavedajo v podjetju Ledo, v katerem so s pomočjo agencije Šanavala Concept Store ustvarili novo embalažo za njihov sladoled.

Tik pred začetkom nove »sladoledne sezone« je Ledo v sodelovanju z zagrebško agencijo Šanavala Concept Store predstavil novo komunikacijsko akcijo z imenom »Vredno ponovitve«, ki jo bomo občutili tudi na slovenskem trgu.

Zasnovana je tako, da je v eni embalaži več sladoledov. Ključna ideja tržnokomunikacijske akcije je, da si ljudje želimo ponoviti to, kar imamo radi, ker nas to, kar imamo radi, resnično izpolnjuje ter nekako povezuje preteklost, sedanjost in prihodnost. »Skladno z Ledovo dediščino in položajem na domačem trgu smo želeli ustvariti spremembo, ki povezuje izdelke iz portfelja v t. i. multi-pack. Z agencijskim partnerjem smo potrošnike želeli spomniti na lepe trenutke življenja, ki vključujejo sladolede Ledo, s katerimi so odraščali in zato jih nanje vežejo lepi spomini. Paket smo naredili tudi za novi sladoled Time, s katerim bodo ljubitelji naših izdelkov ustvarjali nove čudovite življenjske trenutke,« trdijo snovalci nove komunikacijske platforme.

Akcija poteka na več kanalih – poleg spremembe embalaže so posneli televizijski in spletni videooglas, ustvarili različne kreativne rešitve za zunanje plakate, oglasi pa bodo po njihovih besedah preplavili tudi družbena omrežja. 

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji