ledo
Opaženo

Ledo ob novi embalaži predstavil tudi novo komunikacijsko platformo

Kaj je poleti boljše od mrzlega sladoleda? Več mrzlih sladoledov. Tega se dobro zavedajo v podjetju Ledo, v katerem so s pomočjo agencije Šanavala Concept Store ustvarili novo embalažo za njihov sladoled.

Tik pred začetkom nove »sladoledne sezone« je Ledo v sodelovanju z zagrebško agencijo Šanavala Concept Store predstavil novo komunikacijsko akcijo z imenom »Vredno ponovitve«, ki jo bomo občutili tudi na slovenskem trgu.

Zasnovana je tako, da je v eni embalaži več sladoledov. Ključna ideja tržnokomunikacijske akcije je, da si ljudje želimo ponoviti to, kar imamo radi, ker nas to, kar imamo radi, resnično izpolnjuje ter nekako povezuje preteklost, sedanjost in prihodnost. »Skladno z Ledovo dediščino in položajem na domačem trgu smo želeli ustvariti spremembo, ki povezuje izdelke iz portfelja v t. i. multi-pack. Z agencijskim partnerjem smo potrošnike želeli spomniti na lepe trenutke življenja, ki vključujejo sladolede Ledo, s katerimi so odraščali in zato jih nanje vežejo lepi spomini. Paket smo naredili tudi za novi sladoled Time, s katerim bodo ljubitelji naših izdelkov ustvarjali nove čudovite življenjske trenutke,« trdijo snovalci nove komunikacijske platforme.

Akcija poteka na več kanalih – poleg spremembe embalaže so posneli televizijski in spletni videooglas, ustvarili različne kreativne rešitve za zunanje plakate, oglasi pa bodo po njihovih besedah preplavili tudi družbena omrežja. 

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji