Legenda o mineralnem ovnu
Podjetje Knauf Insulation je v sodelovanju s slovaško agencijo MullenLowe GGK pripravilo oglas, ki temelji na tehnologiji računalniškega ustvarjanja grafik.
MullenLowe GGK
Kratek opis akcije: Tehnologija računalniškega ustvarjanja grafik (CGI) že dolgo ni več stvar filmske produkcije, ampak vse bolj vstopa tudi v svet oglaševanja. V oglasu so predstavili proizvodnjo kamene mineralne volne Knauf Insulation, zgodba pa temelji na ustvarjalni predpostavki, da če nam ovce dajo volno, potem moramo mineralno volno dobiti iz kamnitih ovc. V prvem delu oglasa lahko vidimo legendo o nastajanju kamene mineralne volne, v drugem delu pa so izpostavljene novosti in prednosti ter visokotehnološki pristop in inovativnost, kar sta tudi lastnosti, na kateri »stavijo« pri Knauf Insulation. Podjetje je namreč lastnik številnih odmevnih patentov tako na področju tehnologije kot tudi na področju produktov (ECOSE Tehnologija, Urbanscape).
V agenciji MullenLowe GGK pravijo, da je bil največji izziv narediti oglas, ki bo učinkovit v kar štirinajstih državah. Prilagoditev materialov za slovenski trg je pripravila agencija IR IMAGE. Režiser oglasa je večkrat nagrajeni slovaški režiser kratkih filmov in oglasov Roman Valent, ki pravi, da tehnologija računalniško ustvarjenih podob dodobra spreminja filmsko pokrajino. Njen največji potencial je v tem, da zmanjša razkorak med filmom in animacijo. Uporabljajo jo v vseh sodobnih produkcijah, tudi pri seriji Igra prestolov.
Elementi akcije: televizijsko in spletno oglaševanje, družbena omrežja, tisk, prodajna mesta, pristajalna stran
Predstavnica naročnika: Barbara Hafner
Vodja projekta v agenciji: Marta Sekerková
Kreativni direktor: Erik Reingraber
Tekstopisca: Erik Reingraber in Roman Jurčák
Umetniški direktorji: Juraj Sapara, Marián Mihálik in Pavol Kornúcik
Strateški direktor: Robert Cyprich
Produkcijska hiša: Alien Studio
Režiser: Roman Valent
Izvedbeno oblikovanje: Nika Kubelj (IR IMAGE)
Medijska agencija: IR IMAGE
Medijska strateginja: Sara Nunić Klun
Trajanje akcije: marec 2020