Leone predstavlja novo sladoledno družino
Agencija Rubikon GRAL je za Incom LEONE zasnovala oglaševalsko akcijo za banjice LEONE, novo sladoledno družino, ki vključuje tri nove banjice in osem novih okusov.
Incom LEONE
Kratek opis akcije: Slovenci smo dobili novo sladoledno družino. Po uspešni oglaševalski akciji za sladoledne lonce LEONE se ta blagovna znamka letošnje poletje predstavlja z novimi sladolednimi banjicami, v katerih najdemo osem okusov. Ob tej priložnosti predstavljajo še en mejnik – prvi slovenski sladoledni rap, pod katerega se je podpisal znani slovenski raper Nipke.
Televizijski oglas v ospredje postavlja vsem znan družinski prizor – nastop najmlajšega člana sredi dnevne sobe, tokrat v rap izvedbi. »Oglaševalska akcija za novo sladoledno družino nadaljuje lanskoletno uspešno zastavljeno kreativno komunikacijsko strategijo. Ponovno smo si za izhodišče vzeli kanček znane, zdaj že skorajda kar Leonejeve pesmi, Tih deževen dan, tokrat kot refren prvega slovenskega sladolednega rapa,« pravijo pri agenciji Rubikon GRAL ob začetku že tretje televizijske kampanje, ki so jo pripravili v sodelovanju z naročnikom Incom LEONE.
Elementi akcije: televizijsko, spletno in radijsko oglaševanje, spletna stran, degustacije
Predstavniki naročnika: Kristjan Jerončič, Matija Šinigoj, Jernej Mihalič, Jana Damiš in Iris Kavčič
Kreativni direktor: Gregor Graf
Umetniška direktorja: Denis Pucelj in Maja Šest
Tekstopisec: Denis Pucelj
Vodja agencijske videoprodukcije: Maja Šest
Vodja projekta: Nika Živec
Medijska strategija in zakup: Aljaž Podlogar
Video produkcija: Studio7
Režiser: Mark Pirc
Direktor fotografije: Sašo Štih
Postprodukcija: Nuframe
Zvočna obdelava: 001
Avtor izvirne glasbe: Josip Moretti – Cole
Glasba in besedilo: Dravle Records, Nipke in Damjan Jović
Fotograf: Anže Godec
Trajanje akcije: maj–avgust 2022