leone banjice
Opaženo

Leone predstavlja novo sladoledno družino

Agencija Rubikon GRAL je za Incom LEONE zasnovala oglaševalsko akcijo za banjice LEONE, novo sladoledno družino, ki vključuje tri nove banjice in osem novih okusov.

Kratek opis akcije: Slovenci smo dobili novo sladoledno družino. Po uspešni oglaševalski akciji za sladoledne lonce LEONE se ta blagovna znamka letošnje poletje predstavlja z novimi sladolednimi banjicami, v katerih najdemo osem okusov. Ob tej priložnosti predstavljajo še en mejnik – prvi slovenski sladoledni rap, pod katerega se je podpisal znani slovenski raper Nipke.

Televizijski oglas v ospredje postavlja vsem znan družinski prizor – nastop najmlajšega člana sredi dnevne sobe, tokrat v rap izvedbi. »Oglaševalska akcija za novo sladoledno družino nadaljuje lanskoletno uspešno zastavljeno kreativno komunikacijsko strategijo. Ponovno smo si za izhodišče vzeli kanček znane, zdaj že skorajda kar Leonejeve pesmi, Tih deževen dan, tokrat kot refren prvega slovenskega sladolednega rapa,« pravijo pri agenciji Rubikon GRAL ob začetku že tretje televizijske kampanje, ki so jo pripravili v sodelovanju z naročnikom Incom LEONE.

leone banjice

Elementi akcije: televizijsko, spletno in radijsko oglaševanje, spletna stran, degustacije

Predstavniki naročnika: Kristjan Jerončič, Matija Šinigoj, Jernej Mihalič, Jana Damiš in Iris Kavčič

Kreativni direktor: Gregor Graf

Umetniška direktorja: Denis Pucelj in Maja Šest

Tekstopisec: Denis Pucelj

Vodja agencijske videoprodukcije: Maja Šest

Vodja projekta: Nika Živec

Medijska strategija in zakup: Aljaž Podlogar

Video produkcija: Studio7

Režiser: Mark Pirc

Direktor fotografije: Sašo Štih

Postprodukcija: Nuframe

Zvočna obdelava: 001

Avtor izvirne glasbe: Josip Moretti – Cole

Glasba in besedilo: Dravle Records, Nipke in Damjan Jović

Fotograf: Anže Godec

Trajanje akcije: maj–avgust 2022

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji