lo
Opaženo

Lepo je dobiti, še lepše deliti

Loterija Slovenije v sodelovanju z agencijo Saatchi&Saatchi Ljubljana, izbrano na natečaju, predstavlja novo zgodbo družine Lotrič, ki je v zadnjih letih krojila komunikacijo najbolj priljubljene igre na srečo v Sloveniji. 

Lepo je dobiti, še lepše deliti – to je sporočilo, s katerim igra Loto nagovarja svoje igralce tudi v novi oglaševalski akciji, v kateri spremljamo zgodbo očeta Lotriča. Kot zadnji prejemnik Sedmice se oče odloči, da svojo srečo deli s svojo skupnostjo. Uresniči si mladostno željo, ko skupaj s sokrajani zgradijo nogometno igrišče za celoten kraj. »Raziskave so pokazale, da je značilnost igralcev Lota prav njihova nesebična drža in kolektivna zavest, ki jo tokratna zgodbo še posebej izpostavi. Hkrati pa z njo nakazujemo tudi na družbeno odgovorno vlogo Loterije Slovenije, ki je vpeta v dobrodelne pobude in projekte – tudi športne,« razlagajo na Loteriji. Kot povedo na agenciji Saatchi&Saatchi, je akcija hkrati začetek nove zgodbe. »Ni naključje, da je med delom na igrišču preskočila iskrica med dvema mladima krajanoma. Tako kot sreča tudi ljubezen namreč nikoli ne počiva.«

lo

Elementi akcije: televizijsko in zunanje oglaševanje, tiskani oglasi, družbena omrežja, spletno oglaševanje, prodajna mesta, lastni kanali

Predstavniki naročnika: Jerneja Radovič, Tatjana Hladnik Zupan, Aneta Bec in Živa Kolar

Agencija: Saatchi&Saatchi Ljubljana

Direktorica naročnika v agenciji: Špela Petač

Direktorica projekta: Špela Petač

Vodja projekta: Vitan Hodnik

Strateška direktorica: Maja Michieli

Izvršni kreativni direktor: Toni Tomašek

Kreativni direktor: Aleš Kočevar

Tekstopisec: Zmago Žnidaršič

Umetniški direktor in spletna videoprodukcija: Matjaž Škufca

Televizijski scenarij: Zmago Žnidaršič, Aleš Kočevar, Jure Matjažič

Produkcijska hiša: Super 16

Režiser: Jure Matjažič

Direktor fotografije: Igor Vuković

Fotografija: Urša Premik

Avtorska glasba: Vlado Kreslin: Vse se da

Začetek kampanje: oktober 2022

lo

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji