Lepo je dobiti, še lepše deliti
Loterija Slovenije v sodelovanju z agencijo Saatchi&Saatchi Ljubljana, izbrano na natečaju, predstavlja novo zgodbo družine Lotrič, ki je v zadnjih letih krojila komunikacijo najbolj priljubljene igre na srečo v Sloveniji.
Loterija Slovenije
Lepo je dobiti, še lepše deliti – to je sporočilo, s katerim igra Loto nagovarja svoje igralce tudi v novi oglaševalski akciji, v kateri spremljamo zgodbo očeta Lotriča. Kot zadnji prejemnik Sedmice se oče odloči, da svojo srečo deli s svojo skupnostjo. Uresniči si mladostno željo, ko skupaj s sokrajani zgradijo nogometno igrišče za celoten kraj. »Raziskave so pokazale, da je značilnost igralcev Lota prav njihova nesebična drža in kolektivna zavest, ki jo tokratna zgodbo še posebej izpostavi. Hkrati pa z njo nakazujemo tudi na družbeno odgovorno vlogo Loterije Slovenije, ki je vpeta v dobrodelne pobude in projekte – tudi športne,« razlagajo na Loteriji. Kot povedo na agenciji Saatchi&Saatchi, je akcija hkrati začetek nove zgodbe. »Ni naključje, da je med delom na igrišču preskočila iskrica med dvema mladima krajanoma. Tako kot sreča tudi ljubezen namreč nikoli ne počiva.«
Elementi akcije: televizijsko in zunanje oglaševanje, tiskani oglasi, družbena omrežja, spletno oglaševanje, prodajna mesta, lastni kanali
Predstavniki naročnika: Jerneja Radovič, Tatjana Hladnik Zupan, Aneta Bec in Živa Kolar
Agencija: Saatchi&Saatchi Ljubljana
Direktorica naročnika v agenciji: Špela Petač
Direktorica projekta: Špela Petač
Vodja projekta: Vitan Hodnik
Strateška direktorica: Maja Michieli
Izvršni kreativni direktor: Toni Tomašek
Kreativni direktor: Aleš Kočevar
Tekstopisec: Zmago Žnidaršič
Umetniški direktor in spletna videoprodukcija: Matjaž Škufca
Televizijski scenarij: Zmago Žnidaršič, Aleš Kočevar, Jure Matjažič
Produkcijska hiša: Super 16
Režiser: Jure Matjažič
Direktor fotografije: Igor Vuković
Fotografija: Urša Premik
Avtorska glasba: Vlado Kreslin: Vse se da
Začetek kampanje: oktober 2022