Letos izberi ljubezen
LifeClass Hotels & Spa so v sodelovanju z agencijo iPROM zasnovali oglaševalsko akcijo, v kateri pravijo: »Več ljubezni kot boste razdelili, več je boste dobili nazaj.«
LifeClass Hotels & Spa, Istrabenz Turizem
Kratek opis akcije: Akcijo so začeli s pozivom ljudem, naj bo njihova novoletna zaobljuba v znamenju ljubezni, naj si podarijo čas zase, za lepe trenutke v dvoje in tiste v krogu družine.
Obširen marketinški projekt je zajemal vzpostavitev marketinške akcije v navezavi na novo leto 2022 in simboliko ljubezni oz. srce, ki ga tvorita dve dvojki. »Kampanja z nagovorom »Letos izberi ljubezen« povzdiguje čustvo ljubezni nad vsa druga čustva in mu daje težo. V obdobju, ki je zaznamovano s pandemijo, vliva optimizem in pomirja, da bo, če izberemo in delimo ljubezen, še vse v redu. Več ljubezni kot bomo podarili, več je bomo dobili nazaj. Akcija je bila medijsko izpostavljena od božično-novoletnih praznikov pa vse do praznika zaljubljenih,« pravijo snovalci akcije.
Fotoprodukcijo je v celoti izpeljal naročnik sam; fotografinja in model sta zaposleni v podjetju Istrabenz Turizem.
Elementi akcije: tiskani in digitalni oglasi, spletne pasice, veliki oglasni plakati, novoletni darilni program za poslovne partnerje in goste, promocijski kuponi s popustom za naslednji nakup, klasični in spletni promocijski članki
Predstavnica naročnika: Tamara Lesjak
Digitalna zasnova in oblikovanje: Petra Kozomara (Artep)
Besedila, komuniciranje z javnostmi in družbena omrežja: Lana Švab
Interno komuniciranje in fotografija: Nina Dobrilovič