niksicko
Opaženo

Letošnje poletje boste pili predrugačeno Nikšićko pivo

Nikšićko pivo v novi in osveženi steklenici in obliki pločevinke združuje več kot 125-letno tradicijo in sodobne trende.

Osvežen koncept je oblikovno preprostejši, ima manj nepotrebnih detajlov in tako deluje manj hrupen, saj je po njihovem mnenju to danes svetovni trend pri oblikovanju embalaže pijač. Tipografijo so si zamislili po vzoru znamenitega retro tiska, črte in črke so bolj uravnotežene kot prej, obdržali pa so gorske vrhove, ki ostajajo pomemben del njihove identitete.

Navdih za elemente so poiskali v črnogorski naravi in ​​bogati kulturni dediščini, ki sta neločljivo povezani z identiteto te blagovne znamke. Nova vizualna podoba krasi vse tri vrste piva – Nikšićko pivo, Nikšić Dark in Nikšić Gold.

Podjetje, ki proizvaja Nikšićko pivo, Molson Coors BH, poudarja, da njihovo ciljno občinstvo ceni pristnost, zato jim bodo zdaj ponudili nekaj izjemno pristnega – popolnoma novo obliko steklenic in pločevink, kar pomeni eno od njihovih največjih inovacij na področju embalaže v zadnjem desetletju.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji