peugeot
Opaženo

Levi našega časa

P Automobil Import (generalni uvoznik in distributer za vozila Peugeot) je v sodelovanju z agencijama Pristop in Renderspace za slovenski trg prilagodil globalno akcijo, s katero predstavlja novo celostno podobo in pozicijo znamke Peugeot.

Kratek opis akcije: V oglaševalski akciji »Levi našega časa« Peugeot samozavestno zavzame nov, univerzalni teritorij: čas. Sporoča nam, da smo ne glede na naša leta, kulturno in osebno ozadje vsi lahko levi, ki obvladujemo svoj čas in ga spremenimo v kakovosten čas zase.

Oglaševalska akcija je samo uvod v novo celostno zgodbo znamke Peugeot, ki kot inovativni premium generalist vsak dan izumlja nove načine za obogatitev našega časa in izpopolnjevanje trenutkov, ki jih preživimo v stiku z njim. »Naj bo to čas, ki ga preživimo z avtomobili Peugeot, čas pri prodajalcih ali na spletni strani peugeot.si – s Peugeotom sekunde, minute in ure ne nikoli ne postanejo rutina. Postanejo čas, ki šteje. Mi pa levi našega časa,« pravijo.

peugeot

Elementi akcije: televizijski oglasi, zunanje in spletno oglaševanje, interni kanali, komunikacija na družbenih omrežjih

Avtor globalne akcije: OPEn

Avtor lokalizacije: Pristop, Renderspace

Naročnik: P Automobil Import

Medijska agencija: Pristop Media

Predstavnika naročnika: Gregor Draksler in Tina Uranič

Direktor projekta v agenciji: Žiga Gliha

Vodji projekta v agenciji: Ema Knez in Patrizia Cresso

Kreativni direktor: Klemen Šefer

Tekstopisec: Bor Klemenc Mencin

Umetniški direktor: Rok Flego

Oblikovalec: Gregor Pogačnik

Izvedbeni oblikovalec: Nejc Vernik

Čas trajanja akcije: od 27. marca do 25. aprila 2021

 

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji