Levi našega časa
P Automobil Import (generalni uvoznik in distributer za vozila Peugeot) je v sodelovanju z agencijama Pristop in Renderspace za slovenski trg prilagodil globalno akcijo, s katero predstavlja novo celostno podobo in pozicijo znamke Peugeot.
P Automobil Import
Kratek opis akcije: V oglaševalski akciji »Levi našega časa« Peugeot samozavestno zavzame nov, univerzalni teritorij: čas. Sporoča nam, da smo ne glede na naša leta, kulturno in osebno ozadje vsi lahko levi, ki obvladujemo svoj čas in ga spremenimo v kakovosten čas zase.
Oglaševalska akcija je samo uvod v novo celostno zgodbo znamke Peugeot, ki kot inovativni premium generalist vsak dan izumlja nove načine za obogatitev našega časa in izpopolnjevanje trenutkov, ki jih preživimo v stiku z njim. »Naj bo to čas, ki ga preživimo z avtomobili Peugeot, čas pri prodajalcih ali na spletni strani peugeot.si – s Peugeotom sekunde, minute in ure ne nikoli ne postanejo rutina. Postanejo čas, ki šteje. Mi pa levi našega časa,« pravijo.
Elementi akcije: televizijski oglasi, zunanje in spletno oglaševanje, interni kanali, komunikacija na družbenih omrežjih
Avtor globalne akcije: OPEn
Avtor lokalizacije: Pristop, Renderspace
Naročnik: P Automobil Import
Medijska agencija: Pristop Media
Predstavnika naročnika: Gregor Draksler in Tina Uranič
Direktor projekta v agenciji: Žiga Gliha
Vodji projekta v agenciji: Ema Knez in Patrizia Cresso
Kreativni direktor: Klemen Šefer
Tekstopisec: Bor Klemenc Mencin
Umetniški direktor: Rok Flego
Oblikovalec: Gregor Pogačnik
Izvedbeni oblikovalec: Nejc Vernik
Čas trajanja akcije: od 27. marca do 25. aprila 2021