lidl harry potter
Opaženo

Lidl Slovenija: Čarobni svet

Harry Potter že več kot dve desetletji navdušuje oboževalce knjig in filmov vseh generacij, zato je letošnji Lidlov program zvestobe, v okviru katerega potrošniki zbirajo nalepke, figure in skodelice, posvečen prav njemu.

Opis akcije: Lidl Slovenija je v sodelovanju z DROM agency k aktivaciji povabil vplivnice Adrijano Dimec, Vaneso Rola, Noemi Žonta, Ajdo Sitar, Klaro Kralj in Tio Petek. Te so sicer na svojih platformah pokazale, da so velike oboževalke franšize, a Lidl Slovenija je izzval njihovo znanje o čarovnikih tako, da so jim poslali na dom posebne kovčke s čarobno vsebino. Da so jih vplivnice lahko odprle, so morale sprva razvozlati in priti do skrivne kode, ki je odprla ključavnico kovčka. V kovčku pa so jih čakali čarobna igra, skodelice in zbirateljske figurice (iz trajnostnega materiala). Vplivnice so nato razdelili v dinamične pare in pomerile so se v kvizu Wizarding World, v katerega sta Lidl Slovenija in DROM agency vključila še Lidlove sledilce, ki so se s pravilnimi odgovori potegovali za čisto pravi zlati »zviz« (zlato žogico iz zgodbe o Harryju Potterju). V sklopu akcije vabijo k preizkusu znanja tudi drugo zainteresirano javnost, obenem pa pozivajo k ogledu videoposnetkov s kviza na Instagramovi strani Lidl Slovenija. Del tržnokomunikacijske akcije je tudi lansiranje novega AR filtra na Instagramu, na katerem so izbirani najbolj znani liki iz zgodbe o Harryju Potterju. V filter so vključeni tudi prepoznavni elementi celotne akcije.

Predstavnice naročnika: Nina Plantan, Maruša Pangerc, Lea Grilc in Špela Kregar

Vodja projekta v agenciji: Irena Kotnik

Asistent vodje projekta: Tajda Slabe

Kreativna direktorica: Maša Stanič

Tekstopiski: Neža Lešek in Maša Stanič

Upravljavki skupnosti: Maša Pleh in Neža Lešek

Strateška direktorica: Nina Jakovljević

lidl

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji