Lidl Slovenija ob roza oktobru
Lidlu Slovenija je ob letošnjem rožnatem oktobru z DROM agency pripravil vrsto prav posebnih »roza aktivnosti«.
Lidl Slovenija
Kratek opis akcije: Poleg tega, da so skupaj s podjetjem Žito v Lidlovo ponudbo v oktobru uvrstili Kruh roza oktober, so za slovenske uporabnice Instagrama pripravili ozaveščevalno akcijo o pomembnosti rednega pregledovanja dojk, ki je nato svojo pot nadaljevala tudi v zunanjem oglaševanju.
Elementi akcije: družbena omrežja, zunanje oglaševanje
Predstavnice naročnika: Nina Plantan, Eva Pečovnik, Klara Rudić in Tina Cipot
Vodja projekta v agenciji: Eva Remic
Tekstopiske: Maša Stanič, Lara Roženberg in Eva Remic
Strateška direktorica: Nina Jakovljević
Avtorice kreativnih rešitev: Vida Igličar, Alja Horvat, Nina Kovačič, Tara Drev, Ana Sneeringer, Nea Likar in Neja Zupan
Produkcijska hiša videoposnetkov: Lab007 – Miha Kačič in Luka Miklošič