roza lidl2
Opaženo

Lidl Slovenija ob roza oktobru

Lidlu Slovenija je ob letošnjem rožnatem oktobru z DROM agency pripravil vrsto prav posebnih »roza aktivnosti«.

Kratek opis akcije: Poleg tega, da so skupaj s podjetjem Žito v Lidlovo ponudbo v oktobru uvrstili Kruh roza oktober, so za slovenske uporabnice Instagrama pripravili ozaveščevalno akcijo o pomembnosti rednega pregledovanja dojk, ki je nato svojo pot nadaljevala tudi v zunanjem oglaševanju.

roza5

roza3

roza4

roza3

roza2

roza1

Elementi akcije: družbena omrežja, zunanje oglaševanje

Predstavnice naročnika: Nina Plantan, Eva Pečovnik, Klara Rudić in Tina Cipot

Vodja projekta v agenciji: Eva Remic

Tekstopiske: Maša Stanič, Lara Roženberg in Eva Remic

Strateška direktorica: Nina Jakovljević

Avtorice kreativnih rešitev: Vida Igličar, Alja Horvat, Nina Kovačič, Tara Drev, Ana Sneeringer, Nea Likar in Neja Zupan

Produkcijska hiša videoposnetkov: Lab007 – Miha Kačič in Luka Miklošič

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji