Lidl Slovenija s svežo gverilsko akcijo na Instagramu
V Lidlu Slovenija so ključni obljubi domačnosti in svežine izdelkov predstavili z izdelčno usmerjeno gverilsko akcijo.
Lidl Slovenija
Kratek opis akcije: V ospredje so postavili svoje sveže in domače izdelke – jabolko, jajce, ajdov kruh in mleko, ki iz prve roke vedo največ »povedati« o svežini in kakovosti. Zanje so na Instagramu ustvarili profile in jih pod oznako #Tadomači predstavili kot štiri nove mikrovplivneže. Ob tem so se poigrali z arhetipi na Instagramu in svoje slovenske vplivneže umestili v tipična okolja za to omrežje.
Vplivneži so jabolko Jonatan Beličnik, ki obožuje hribe, jajce Koko Šantelj, nova modna »mikroinfluencerka«, ki se najraje fotografira na ljubljanskih ulicah, ajdov kruh Ajda Kruhar, ljubiteljica rastlin, ki ima doma pravo urbano džunglo, in mleko Tit Mlekuž, ki osvešča o pomenu uravnotežene prehrane.
»Objave so igrive in zabavne, obenem pa močno produktno orientirane. »Tadomači« vplivneži so prve tedne s svojimi sledilci komunicirali v gverili, potem pa smo njihovo »pripadnost« Lidlu Slovenija razkrili vsem. V komunikacijo so uspeli močno vpeti tudi številne slovenske vplivneže iz mesa in krvi, ki so delili njihove objave in profile. Sledilce Lidla Slovenija smo povabili še k nagradni igri, v kateri so lahko delili recepte in domiselne objave z našimi Tadomačimi, za nagrade pa smo podelili letne zaloge jabolk, jajc, kruha in mleka,« so povedali v Lidlu Slovenija.
Predstavnice naročnika: Nina Plantan, Špela Kregar, Klara Rudić, Lea Grilc, Anita Srac in Tina Cipot
Kreativna in strateška direktorica: Nina Jakovljević
Vodji projekta: Nina Jakovljević in Eva Remic
Tekstopiske: Maša Stanič, Lara Rožemberg, Eva Remic in Nina Jakovljević
Fotografa: Lara Rožemberg in Bine Zarabec
Izvedbeni oblikovalec: Dominik Skornšek