tadomači
Opaženo

Lidl Slovenija s svežo gverilsko akcijo na Instagramu

V Lidlu Slovenija so ključni obljubi domačnosti in svežine izdelkov predstavili z izdelčno usmerjeno gverilsko akcijo.

Kratek opis akcije: V ospredje so postavili svoje sveže in domače izdelke – jabolko, jajce, ajdov kruh in mleko, ki iz prve roke vedo največ »povedati« o svežini in kakovosti. Zanje so na Instagramu ustvarili profile in jih pod oznako #Tadomači predstavili kot štiri nove  mikrovplivneže. Ob tem so se poigrali z arhetipi na Instagramu in svoje slovenske vplivneže umestili v tipična okolja za to omrežje.

Vplivneži so jabolko Jonatan Beličnik, ki obožuje hribe, jajce Koko Šantelj, nova modna »mikroinfluencerka«, ki se najraje fotografira na ljubljanskih ulicah, ajdov kruh Ajda Kruhar, ljubiteljica rastlin, ki ima doma pravo urbano džunglo, in mleko Tit Mlekuž, ki osvešča o pomenu uravnotežene prehrane.

»Objave so igrive in zabavne, obenem pa močno produktno orientirane. »Tadomači« vplivneži so prve tedne s svojimi sledilci komunicirali v gverili, potem pa smo njihovo »pripadnost« Lidlu Slovenija razkrili vsem. V komunikacijo so uspeli močno vpeti tudi številne slovenske vplivneže iz mesa in krvi, ki so delili njihove objave in profile. Sledilce Lidla Slovenija smo povabili še k nagradni igri, v kateri so lahko delili recepte in domiselne objave z našimi Tadomačimi, za nagrade pa smo podelili letne zaloge jabolk, jajc, kruha in mleka,« so povedali v Lidlu Slovenija.

lidl domaci1

lidl tadomaci2

lidl tadomaci3

Predstavnice naročnika: Nina Plantan, Špela Kregar, Klara Rudić, Lea Grilc, Anita Srac in Tina Cipot

Kreativna in strateška direktorica: Nina Jakovljević

Vodji projekta: Nina Jakovljević in Eva Remic

Tekstopiske: Maša Stanič, Lara Rožemberg, Eva Remic in Nina Jakovljević

Fotografa: Lara Rožemberg in Bine Zarabec

Izvedbeni oblikovalec: Dominik Skornšek

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji