roza lidl
Opaženo

Lidl Slovenija se je oktobra ponovno odel v rožnato barvo

V Lidlu Slovenija so se ob letošnjem rožnatem oktobru že osmo leto zapored pridružili podpori Slovenskemu združenju za boj proti raku dojk Europa Donna.

Kratek opis akcije: Poleg tega, da so od vsakega prodanega Kruha roza oktober skupaj s podjetjem Žito donirali pol evra za program ROZA, ki ponuja psihosocialno podporo bolnicam, njihovim otrokom ter drugim svojcem obolelih za rakom dojk in raki rodil, so za sledilke na družbenih omrežjih Lidl Slovenija pripravili posebno ozaveščevalno akcijo.

»Če smo se v preteklih letih osredotočali predvsem na ozaveščanje o pomembnosti rednega pregledovanja dojk, smo želeli letos sledilkam približati konkretne korake samopregleda. Že tretje leto zapored smo tako k sodelovanju povabili različne uveljavljene slovenske ilustratorke. Letos so na projektu ustvarjale Jana Fak, Tina Knez, Mara Rogelja in Lea Zupančič, ki so vsaka v svojem slogu ponazorile enega od štirih pomembnih korakov samopregleda,« so povedali za MM.

Poleg tega so v sodelovanju s plesalko Tio Petek pripravili posebno koreografijo, ki prav tako ponazarja korake samopregledovanja. Ob glasbeni podlagi, ki jo je napisala in odpela Tinkara Nared, so skozi priljubljen format kratkih reels videov na sproščen in zabaven način tematiko želeli približati tudi mlajši ciljni skupini. Koreografijo so poustvarile in na svojih profilih na Instagramu objavile priljubljene slovenske vplivnice in plesne skupine.

»Izbrano ilustracijo smo natisnili na priročno platneno vrečko, ki bo skupaj s koreografijo in glasbo, ki gre v uho, ženske in dekleta na pomembnost samopregledovanja spominjala ne le oktobra, temveč celo leto,« so še povedali.

roza1

roza2

roza3

roza4

Elementi akcije: družbena omrežja

Predstavnice naročnika: Klara Rudić, Nina Plantan in Tina Cipot

Strateška direktorica: Nina Jakovljević

Vodji projekta v agenciji: Zala Maček in Irena Kotnik

Asistentka vodje projekta v agenciji: Tajda Slabe

Kreativna vodja v agenciji: Maša Stanič

Tekstopiske: Maša Stanič, Neža Lešek in Maša Pleh

Oblikovanje: Marko Klemen in Dominik Skornšek

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji