Lidl Slovenija z oglasno igro vabi v čarobni svet Harryja Potterja in Magičnih živali
Nedavno je na svetovna filmska platna prišel novi del filma Magične živali: Dumbledorjeve skrivnosti, Lidl Slovenija pa je v avgustu 2022 svoje kupce razveselil z novim programom zvestobe.
Lidl Slovenija
Kratek opis akcije: V središču programa so čarobne figurice sveta Wizarding World, zbirateljski album z namizno igro in unikatne skodelice s posebnim učinkom. Temu primerno so z igričarsko agencijo Escapebox na svoji spletni strani ustvarili čarobno oglasno igro, s katero želijo vsem ljubiteljem sveta Wizarding World poleg izdelkov ponuditi še zabaven izziv.
»Čarobna glasba, lebdeči predmeti in klobuk izbiruh pričakajo uporabnike, ki so v igri postavljeni pred tri čarobne preizkuse. Skrivnostne razlike, kjer morajo poiskati razlike med figuricami in predmeti iz namizne igre Čarobne figurice, Začaran spomin, kjer morajo poiskati ustrezne pare, in Čarobni magneti, kjer morajo povezati čarobne junake s predmeti ali simboli domov. v katere sodijo. Med igranjem je največji sovražnik Tisti, Ki Ga Za Razliko Od Tistega Drugega, Lahko Imenujemo: čas. Ta uporabnike preganja in ob napačni rešitvi celo kaznuje. Prav ta element pa v njih vzbudi večje navdušenje in željo, da bi ga premagali in igro rešili do konca,« opisujejo igro njeni snovalci.
Predstavnice naročnika: Veronika Šavrič, Špela Kregar, Lea Grilc in Maruša Pangerc
Direktor projekta v agenciji: Blaž Pregelj
Vodja projekta v agenciji in tekstopiska: Nina Križaj
Izvedbena oblikovalka: Maruša Žemlja
Programer: Andrej Eržen