princip2
Opaženo

Ljubezenski metulji

Blagovni znamki Princip in Artpump predstavljata novo kolekcijo »Love Butterflies – puzzle street glam za 2022«, ki sta jo navdihnila sodobni koncept »počasne mode« in ljubezen.

Kratek opis akcije: Vsi kosi v kolekciji so izdelani iz visokokakovostnih materialov s pridihom trajnosti. V ozadju oblačil in filozofije je skrita misel na žensko telo in na udobje, ki omogoča prijetno nošnjo tako zaradi materialov kot tudi krojev. »Ženska je del narave in zato smo združili, kar se zgodi, ko se narava združi z njo in z njenimi potrebami v sodobnem svetu. Temu je sledilo fotografiranje kolekcije, ki je bila predstavljena tudi na ljubljanskem tednu mode in na portalu Forbes, kjer smo z umestitvijo v ljubljanski Botanični vrt z melosom narave raznobarvnega rastlinja, eksotike in s tem unikatnosti podkrepili vsebino sporočanja in seveda najvažnejšega – vtisa in občutka ob nošenju in pogledu,« pravita umetniška direktorica Petja Montanez in modna oblikovalka Mojca Celin.

Oglaševanje je potekalo z intenzivno mesečno akcijo na družbenih omrežjih. Vključili so še druge kanale; promocije modnih znamk, trgovine s konceptom Zoofa in tarčno usmerjene odnose z javnostmi. Kolekcijo je na ljubljanskem tednu mode podprla avtorska glasba dvojice Yehra iz Kanade, ki je poklonila glasbo za izvedbo modne revije in objav na družbenih omrežjih, ki se odlično sklada s formo oblačil.

Umetniška in kreativna direktorica: Petja Montanez

Vodji projekta: Petja Montanez in Mojca Celin

Digitalna strategija in tekstopisje: Avion

Oblikovalka: Petja Montanez

Fotografinja: Katja Kremenič

Ličenje: Maja Železnik

Glasba: Yehra

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji