lahkonocnice 2020
Opaženo

Logopedske pravljice

Grey Ljubljana, Studio Multipraktik in CNJ so z A1 Slovenija ustvarili Logopedske pravljice, novo poglavje v zbirki zvočnih pravljic Lahkonočnice.

Kratek opis akcije: Kar 40 % slovenskih otrok ima na svoji razvojni poti govorne težave, na obisk pri logopedu pa čakajo tudi do osem mesecev, zaradi česar lahko kratkotrajne govorne motnje napredujejo v dolgotrajnejšo obliko. Da bi pomagali otrokom pri razvoju govora in slušnega razumevanja, so pri A1 Slovenija predstavili Logopedske pravljice. V sodelovanju s priznano slovensko avtorico Nino Mav Hrovat in logopedinjo Moniko Rataj je nastalo 12 pravljic z vajami za 12 težje izgovorljivih glasov. Pravljični junaki otroke spodbujajo k ponavljanju in izvajanju logopedskih vaj, poleg zvočnih pravljic pa na spletni strani Lahkonočnic otroke in njihove starše čakajo tudi dodatne vaje v obliki animacij ter množica besed z dotičnimi glasovi v zapisu pravljice.

Elementi akcije: spletno mesto, zvočne pravljice, animirane didaktične vaje, spletno oglaševanje, tiskani mediji

Kreativni direktor: Luka Bajs

Umetniška direktorja: Nina Vrhovec in Miha Brodarič

Tekstopisci: Kaja Elsner, Luka Bajs in Urša Jerkič

Vodje projekta: Špela Vuga, Klemen Krulec, Darja Pirc in Miha Brodarič

Direktorji projekta: Amadea Šoln, Miha Brodarič in Mak Kordić

Člani projektne ekipe pri naročniku: Tanja Kos, Anja Bogataj in Katja Vidovič

Pisateljica: Nina Mav Hrovat

Strokovna sodelavka logopedije: Monika Rataj

Pripovedovalci: Maja Končar, Marijana Brecelj in Aleš Valič

Produkcijska hiša: Studio Multipraktik

Ilustratorji: Lea Vučko, Nina Kovačič, Jure Brglez, Tanja Semion, Marko Rop in Alenka Kramer Turnšek

Animator: Jure Lavrin 

Oblikovalci: Nina Vrhovec, Miha Brodarič, Andraž Grulja in Taja Marčetič

Oblikovalec spletnega mesta: Miha Brodarič

Programerji spletnega mesta: Darja Pirc, Manuel Freda in Martin Koterle

Zvočni producent: Matjaž Moraus Zdešar

Uredniki spletnih vsebin: Nina Jakovljevič, Špela Linec, Sabina Juntez, Alja Skrt, Urša Linec, Dominik Skornšek, Denis Bertole in Bine Zarabec 

Predstavnika za odnose z javnostmi: Marta Namačinski in Matej Črnjavič

Medijski načrtovalki: Tina Koren in Asja Matijevec

 

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji