loka kava
Opaženo

Loka Special v sveži preobleki

Loka kava v sodelovanju z agencijo Mayer McCann predstavlja osveženo podobo embalaže kave Loka Special.

Kratek opis: V času, ko ostajamo doma in lahko uživamo v domači skodelici tople kave, se Loka Special na slovenske police vrača v sveži preobleki. »V prenovljenem dizajnu embalaže prevladujeta sodobnost in lahkotnost, ki jo ustvarja kombinacija belega in zlatega barvnega tona, medtem ko ikoničen slovenski portret Kofetarice – kot prepoznavni pečat blagovne znamke, dodaja priokus dolgoletne izkušenosti in vrhunske kakovosti,« pojasnjujejo v agenciji.

Vodja projekta v agenciji: Brigita Marinč

Kreativni direktor: Matjaž Požun

Umetniška direktorica: Damjana Sušnik

Tekstopiska: Barbara Jošt

Oblikovalka: Mateja Škofič

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji