police
Opaženo

Lokalno na Mercatorjevih policah

Preko 1400 vrst lokalnih Mercatorjevih izdelkov Radi imamo domače je zraslo v naši neposredni bližini, v neokrnjeni naravi in pod pridnimi rokami Mercatorjevih predanih dobaviteljev.

Kratek opis akcije: Da bi izpostavili ta pomembna dejstva – kratke dostavne poti, izdelke, ki dozorijo na drevesih in poljih, zagotovljen boljši okus in hranljivost –, so ustvarili oglaševalsko akcijo, ki je opozarjala potrošnike, od kod so izdelki na policah. »V televizijskem oglasu je potrošnik vstopil v medij obcestnega plakata in se znašel na bližnjih slovenskih poljih in med sadovnjaki dobaviteljev. Na TAM-TAM-ovih plakatnih mestih smo potrošniku dali priložnost, da je skozi inovativno inštalacijo doživel izkušnjo neokrnjene narave v središču mesta, na digitalnih kanalih in družbenih omrežjih pa smo ustvarili interaktivni pristop in postavili prenos v živo ter množico vsebin, ki so spremljale spreminjanje in zorenje na bližnjih poljih in sadovnjakih Mercatorjevih dobaviteljev. Vse skupaj je podprla tudi izvirna radijska kampanja in inovativen projekt ponovne uporabe, kjer smo iz papirja obcestnih plakatov v sodelovanju z Europlakatom, TAM TAM-om in Inštitutom za papir in celulozo ustvarili serijo trpežnih nosilnih košaric,« pravijo snovalci akcije.

rid1

rid2

rid3

police1

police2

Elementi akcije: televizijski, radijski in tiskani oglasi, zunanje oglaševanje, spletno oglaševanje, družbena omrežja, Mercatorjevi interni kanali

Predstavnice naročnika: Viktorija Radojević Mavrič, Andreja Zadnik Andoljšek in Urška Kovačič

Izvršni kreativni direktor: Uroš Goričan

Kreativna direktorja: Matej Kodrič in Uroš Goričan

Tekstopisca: Maj Kelenc in Matej Kodrič

Direktorica in vodja projekta: Andreja Veršič

Umetniški direktor: Matt Penko

Oblikovalci: Špela Medek, Ewa Bogataj in Mark Caserman

Digitalni oblikovalec: Matic Kosem

Direktorica digitalnih projektov v agenciji: Brigita Švigelj

Digitalna strateginja: Nina Tanhofer

Upravljavca družbenih omrežij: Diana Abdagić in Mitja Bergoč

TV-produkcija: Bright, New Vision Agency

Režiser televizijskih oglasov: Nejc Miljak

Fotograf: Luka Svetič

Režiser radijskih oglasov: David Hudnik

Medijska agencija: Studio Nexus

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji