Loterija Slovenije predstavlja Novoletni loto
Agencija SHIFT in Loterija Slovenije sta ob koncu leta predstavili kampanjo za Novoletni loto, ki navdušuje z zgodbo o prijateljstvu in z visokimi dobitki.
Loterija Slovenije
Kratek opis akcije: Igra Novoletni loto prinaša drugačen način igranja in dobitke, kot so stanovanja, visoka mesečna renta, »sanjske« počitnice in podobno. Ob koncu leta pa so pri Loteriji Slovenije želeli ljudi opomniti tudi na drugo vrsto sreče – tisto, ki šteje največ; tisto, ki nam jo prinesejo ljudje. Osrednji del kampanje predstavlja kratek film, ki pripoveduje zgodbo dveh prijateljev, kako se podata na nepozabno pustolovščino za Novoletnim lotom. Kampanjo s 143-sekundnim televizijskim oglasom, ki je bil premierno predvajan 1. decembra, so dopolnili z več krajšimi posnetki, zunanjim oglaševanjem in digitalnimi vsebinami.
Elementi akcije: televizijsko, radijsko, zunanje in spletno oglaševanje, družbena omrežja in izpostavitve na prodajnih mestih
Predstavnice naročnika: Aneta Bec, Tatjana Hladnik Zupan, Helena Škof Mihovilovič in Živa Kolar
Kreativna direktorja: Luka Bajs in Kaja Elsner
Tekstopisci: Luka Bajs in Kaja Elsner
Umetniški direktor: Matija Primc
Strateška direktorica: Špela Žorž
Direktorica naročnika: Amadea Šoln
Vodja projekta: Lina Gorjup
Filmska produkcija: Kinomotel
Producentka: Maruša Lužnik Požlep
Režiser: Gregor Vesel
Direktor fotografije: Sven Pepeonik
Postprodukcija: Art Rebel
Zvočna obdelava: 001
Fotograf: Peter Giodani
Glasba: MRFY – Tobogan
Medijski agenciji: Media Publikum, Madwise, iPROM
Ostali sodelavci: Niko Goršič in Iztok Valič