z
Opaženo

Loterija Slovenije predstavlja Novoletni loto

Agencija SHIFT in Loterija Slovenije sta ob koncu leta predstavili kampanjo za Novoletni loto, ki navdušuje z zgodbo o prijateljstvu in z visokimi dobitki. 

Kratek opis akcije: Igra Novoletni loto prinaša drugačen način igranja in dobitke, kot so stanovanja, visoka mesečna renta, »sanjske« počitnice in podobno. Ob koncu leta pa so pri Loteriji Slovenije želeli ljudi opomniti tudi na drugo vrsto sreče – tisto, ki šteje največ; tisto, ki nam jo prinesejo ljudje. Osrednji del kampanje predstavlja kratek film, ki pripoveduje zgodbo dveh prijateljev, kako se podata na nepozabno pustolovščino za Novoletnim lotom. Kampanjo s 143-sekundnim televizijskim oglasom, ki je bil premierno predvajan 1. decembra, so dopolnili z več krajšimi posnetki, zunanjim oglaševanjem in digitalnimi vsebinami.

Elementi akcije: televizijsko, radijsko, zunanje in spletno oglaševanje, družbena omrežja in izpostavitve na prodajnih mestih

Predstavnice naročnika: Aneta Bec, Tatjana Hladnik Zupan, Helena Škof Mihovilovič in Živa Kolar

Kreativna direktorja: Luka Bajs in Kaja Elsner

Tekstopisci: Luka Bajs in Kaja Elsner

Umetniški direktor: Matija Primc

Strateška direktorica: Špela Žorž

Direktorica naročnika: Amadea Šoln

Vodja projekta: Lina Gorjup

Filmska produkcija: Kinomotel

Producentka: Maruša Lužnik Požlep

Režiser: Gregor Vesel

Direktor fotografije: Sven Pepeonik

Postprodukcija: Art Rebel

Zvočna obdelava: 001

Fotograf: Peter Giodani

Glasba: MRFY – Tobogan

Medijski agenciji: Media Publikum, Madwise, iPROM

Ostali sodelavci: Niko Goršič in Iztok Valič

z

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji