sobotna
Opaženo

Luna \TBWA pomagala Delu prenoviti Sobotno prilogo

Ker se navade konzumacije vsebin spreminjajo, so se na pri časopisu Delo odločili, da izvedejo temeljito oblikovno in vsebinsko prenovo Sobotne priloge. Pri tem jim je pomagala njihova dolgoletna agencijska partnerka Luna \TBWA.

Ime akcije: Sobotna priloga. Čas za razmislek.

Kratek opis akcije: Delova Sobotna priloga v slovenskem mnenjskem prostoru že dolgo predstavlja svojevrstno institucijo in s svojimi vsebinami sooblikuje javno razpravo o aktualnih izzivih v Sloveniji in svetu. A ker se spreminjajo navade konzumacije vsebin, so se na Delu odločili, da letos izvedejo temeljito oblikovno in vsebinsko prenovo Sobotne priloge. Ta zdaj postaja sodobnejša in bolj samostojna, pri tem pa ne izgublja avtoritete argumentirane razprave. Ekipa Dela je v sodelovanju z agencijo Luna \TBWA ob prenovi zasnovala komunikacijsko akcijo, s katero so nagovarjali vse obstoječe in potencialne bralce ter obenem komunicirali oblikovno in vsebinsko prenovo Sobotne priloge. Ker so bralci Sobotne tisti, ki vedo, da se iskanje odgovorov začne z branjem, ki zahteva razmislek, so na Luni \TBWA zato zasnovali nov pozicijski slogan Čas za razmislek. V tiskane, radijske in spletne oglase pa so vključili težja, a pomembna, vprašanja in zanimive vsebinske iztočnice, ki pozivajo k razmisleku.

sobotna

Elementi akcije: tiskani oglas, RA oglas, online in SM komunikacija

Naročnik: Delo

Agencija: Luna \TBWA

Predstavnika naročnika: Nataša Luša, Estera Lah Poljak, Nina Mijošek

Direktor naročnika in projekta: Martin Stariha

Kreativni direktor: Janez Rakušček

Tekstopiska: Maja Burja

Umetniško vodja: Jure Sotler

493-494

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

almas
13. 08. 2022

Eden od večjih izzivov, s katerimi se je Svetlana Almaš, direktorica marketinga in…

»Pogosto ljudje na korporacije gledajo kot na dinozavre, okostenele strukture, ki le počasi sledijo spremembam, a realnost je, vsaj pri nas, zelo…

zadravec
12. 08. 2022

Poslovni svetovalec Domen Zadravec nam je v intervjuju za MM zaupal, kako je sodelovati z…

Pri vsakem hitro rastočem, uspešnem podjetju gre za enkratno kombinacijo dejavnikov, kot so znanje, inovativnost, strast, vizionarstvo, podjetnost in…

peter scott
03. 08. 2022

Peter Scott, podpredsednik novih medijev in inovacij v družbi Warner Bros. Discovery,…

Kot medij moraš razumeti, kaj navijači pričakujejo od tebe in jim to tudi ponuditi. Nekateri želijo vsebine gledati na telefonu, drugi na televiziji…

Naši avtorji