Luna \TBWA pomagala Delu prenoviti Sobotno prilogo
Ker se navade konzumacije vsebin spreminjajo, so se na pri časopisu Delo odločili, da izvedejo temeljito oblikovno in vsebinsko prenovo Sobotne priloge. Pri tem jim je pomagala njihova dolgoletna agencijska partnerka Luna \TBWA.
Ime akcije: Sobotna priloga. Čas za razmislek.
Kratek opis akcije: Delova Sobotna priloga v slovenskem mnenjskem prostoru že dolgo predstavlja svojevrstno institucijo in s svojimi vsebinami sooblikuje javno razpravo o aktualnih izzivih v Sloveniji in svetu. A ker se spreminjajo navade konzumacije vsebin, so se na Delu odločili, da letos izvedejo temeljito oblikovno in vsebinsko prenovo Sobotne priloge. Ta zdaj postaja sodobnejša in bolj samostojna, pri tem pa ne izgublja avtoritete argumentirane razprave. Ekipa Dela je v sodelovanju z agencijo Luna \TBWA ob prenovi zasnovala komunikacijsko akcijo, s katero so nagovarjali vse obstoječe in potencialne bralce ter obenem komunicirali oblikovno in vsebinsko prenovo Sobotne priloge. Ker so bralci Sobotne tisti, ki vedo, da se iskanje odgovorov začne z branjem, ki zahteva razmislek, so na Luni \TBWA zato zasnovali nov pozicijski slogan Čas za razmislek. V tiskane, radijske in spletne oglase pa so vključili težja, a pomembna, vprašanja in zanimive vsebinske iztočnice, ki pozivajo k razmisleku.
Elementi akcije: tiskani oglas, RA oglas, online in SM komunikacija
Naročnik: Delo
Agencija: Luna \TBWA
Predstavnika naročnika: Nataša Luša, Estera Lah Poljak, Nina Mijošek
Direktor naročnika in projekta: Martin Stariha
Kreativni direktor: Janez Rakušček
Tekstopiska: Maja Burja
Umetniško vodja: Jure Sotler