sobotna
Opaženo

Luna \TBWA pomagala Delu prenoviti Sobotno prilogo

Ker se navade konzumacije vsebin spreminjajo, so se na pri časopisu Delo odločili, da izvedejo temeljito oblikovno in vsebinsko prenovo Sobotne priloge. Pri tem jim je pomagala njihova dolgoletna agencijska partnerka Luna \TBWA.

Ime akcije: Sobotna priloga. Čas za razmislek.

Kratek opis akcije: Delova Sobotna priloga v slovenskem mnenjskem prostoru že dolgo predstavlja svojevrstno institucijo in s svojimi vsebinami sooblikuje javno razpravo o aktualnih izzivih v Sloveniji in svetu. A ker se spreminjajo navade konzumacije vsebin, so se na Delu odločili, da letos izvedejo temeljito oblikovno in vsebinsko prenovo Sobotne priloge. Ta zdaj postaja sodobnejša in bolj samostojna, pri tem pa ne izgublja avtoritete argumentirane razprave. Ekipa Dela je v sodelovanju z agencijo Luna \TBWA ob prenovi zasnovala komunikacijsko akcijo, s katero so nagovarjali vse obstoječe in potencialne bralce ter obenem komunicirali oblikovno in vsebinsko prenovo Sobotne priloge. Ker so bralci Sobotne tisti, ki vedo, da se iskanje odgovorov začne z branjem, ki zahteva razmislek, so na Luni \TBWA zato zasnovali nov pozicijski slogan Čas za razmislek. V tiskane, radijske in spletne oglase pa so vključili težja, a pomembna, vprašanja in zanimive vsebinske iztočnice, ki pozivajo k razmisleku.

sobotna

Elementi akcije: tiskani oglas, RA oglas, online in SM komunikacija

Naročnik: Delo

Agencija: Luna \TBWA

Predstavnika naročnika: Nataša Luša, Estera Lah Poljak, Nina Mijošek

Direktor naročnika in projekta: Martin Stariha

Kreativni direktor: Janez Rakušček

Tekstopiska: Maja Burja

Umetniško vodja: Jure Sotler

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji