lušt
Opaženo

Lušt: »Hrana ne zraste na trgovskih policah«

V le nekaj tednih nam je covid-19 pokazal, kako pomembne so določene stvari, o katerih prej morda sploh nismo razmišljali. Ena od njih je tudi samooskrba s hrano, pravi Kristjan Magdič, solastnik in prokurist podjetja Paradajz.

Za podjetje, znano po uspešni blagovni znamki Lušt, se sezona komaj začenja, saj so šele prejšnji petek obrali prvih 200 kilogramov češnjevega paradižnika, ki so ga v nekaj urah prodali kar na dvorišču v LUŠTni domačiji. »Naša sezona oziroma začetek obilnejšega obiranja se začne sredi aprila in traja do konca leta. V vmesnem času nas dobre tri mesece ni na trgu, kar pa se bo letos z novo naložbo v rastlinjak za zimsko vzgojo spremenilo in bomo odslej prisotni vse leto,« pravi Magdič.

Verjamejo, da bo letos povpraševanje večje

Ko bodo zreli paradižnik začeli dostavljati trgovcem, bodo lahko tudi presodili, ali bo zaradi koronavirusa letos povpraševanje po njem kaj večje, pri čemer sami verjamejo pa, da bo. »V trenutni situaciji se je lepo pokazalo, kakšna je solidarnost med evropskimi narodi. In tudi, kako pomembna je samooskrba s hrano. Verjamemo, da bodo Slovenci v teh težkih časih še bolj spoznali, da se vsega ne da kupiti v tujini in da hrana ne zraste na trgovskih policah. V nacionalnem ali pa lahko rečemo tudi osebnem interesu vseh nas je izgradnja sistema primarne pridelave hrane in njena domača predelava v čim večji meri. Če kdaj, potem mislimo, da je to zdaj postalo bolj ali manj vsem jasno. Denarja se pač ne da pojesti, nekaterih živil pa ne kupiti na daljšo zalogo,« opozarja.

Pri komuniciraju poudarjajo pomen domače pridelave

Kot vsa leta doslej, bodo tudi letos pri svojem komuniciranju poudarjali pomen domače pridelave zelenjave, v njihovem primeru torej paradižnika. »Poudarjamo pomen kratkih transportnih poti, posledično pa tudi svežine in boljšega okusa, ki je posledica višje vsebnosti vitaminov in mineralov. Paradižnik namreč pridobi poln okus v zadnjih dveh dneh pred popolno zrelostjo in takrat je tudi najbolj poln vitaminov in mineralov ter antioksidanta likopen, ki rdeče obarva paradižnik. Ni pa takšen paradižnik primeren za dolge transporte. Kupci so nas v vseh teh letih lepo sprejeli in verjamemo, da bo tako tudi letos,« optimistično zaključi sogovornik.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji