Mali šef Slovenije
Mercatorjev projekt Mali šef se v teh dneh vrača na male zaslone z drugo sezono televizijske oddaje. Spremljajočo oglaševalsko akcijo so zasnovali v sodelovanju z agencijo Herman & partnerji.
Mercator
Kratek opis akcije: »Kdor s srcem kuha, najboljšo druščino zakuha,« pred drugo sezono Malega šefa pravijo v Mercatorju. V seriji oddaj bodo lahko mladi junaki pokazali svoj kuharski talent, spretnost in zvrhano žlico kreativnosti. Hkrati pa nam bodo pokazali, kako lahko kuharski talent uporabimo za veliko več kot zgolj pripravo slastnih jedi. Mali šefi namreč tekmujejo za svoje šole in zmage delijo s sošolci in prijatelji. Letos je Mercator k sodelovanju pritegnil tudi ostale šole, ki bodo na Instagramu navdihovale s svojimi kuharskimi mojstrovinami. Tako postaja druščina Malega šefa vsako leto bolj pisana.
»Najbolje kuhamo, kadar želimo razveseliti bližnje, zato me še posebej veseli, da smo z oddajo uspeli povezati mlade talente, njihove šole in naše kupce iz celotne Slovenije ter skupaj zakuhali nekaj resnično enkratnega,« je novo sezono Malega šefa pospremil predsednik uprave Mercatorja Tomislav Čizmić.
Drugo sezono Malega šefa spremlja oglaševalska akcija s televizijskim oglasom, tiskanimi plakati in oglasi, radijskimi oglasi, aktivacijo na Instagramu in komunikacijo na digitalnih kanalih.
Elementi akcije: televizijski oglasi, radijski oglas, zunanje oglaševanje, posebni formati v tiskanih medijih in klasični tiskani oglasi, digitalno oglaševanje, oglaševanje na prodajnih mestih
Predstavnici naročnika: Andreja Zadnik Andoljšek in Mateja Smodila
Agencija: Herman & partnerji
Vodji projekta v agenciji: Andreja Veršič in Nina Piskar
Kreativni direktor: Uroš Goričan
Tekstopisec: Maj Kelenc
Umetniški direktor: David Fartek
Oblikovalca: Daša Žerovnik in Milko Pečanić
Fotograf/ilustrator: Anže Godec
Produkcijska hiša: Perfo
Režiser: Jure Dostal
Medijska agencija: Pristop media
Trajanje akcije: od 4. 3. do 10. 5. 2020