Mali šef Slovenije
Nagrajeni kuharski šov Mali šef Slovenije je »zakuhal« novo oglaševalsko akcijo z Disneyjem, ki jo je Mercator zasnoval v sodelovanju z agencijo Arnoldvuga.
Mercator
Kratek opis akcije: Uspešna prva sezona nove kuharske oddaje Mali šef Slovenije, ki sta jo oblikovala Mercator in POP TV in na katero se je prijavilo skoraj 500 osnovnošolcev iz več kot 200 osnovnih šol, je poleti dobila epilog z mednarodno nagrado medijskih združenj NATPE in CEETV za izvirni format televizijske oddaje. Mali šef Slovenije tudi jeseni nadaljuje s spodbujanjem otrok k učenju kuhanja in ustvarjanju kulinaričnih dobrot.
Tokrat so se Malemu šefu Slovenije pridružili še Disneyjevi junaki, ki jih s pomočjo različnih kuharskih receptov otroci spoznavajo v posebnem albumu. Recepte in nasvete za pripravo različnih jedi otroci dopolnjujejo z nalepkami. Mali šef Slovenije jim nudi tudi kuharsko igrico ter dodatne recepte in vsebine v mobilni aplikaciji Moj M. Pripravili so tudi oglase, v kateri sta glavna junaka zmagovalca prve sezone Malega šefa Slovenije, Žak in Lan Verko, pridružil pa se jima je tudi glasbenik in imitator Tilen Artač, ki je zapel naslovno pesem.
Elementi akcije: televizijski oglasi, radijski oglas, zunanje oglaševanje, posebni formati v tiskanih medijih in klasični tiskani oglasi, digitalno oglaševanje, oglaševanje na prodajnih mestih
Predstavnici naročnika: Andreja Zadnik Andoljšek in Viktorija Radojević Mavrič
Kreativni direktor: Uroš Goričan
Tekstopiska: Katja Šircelj
Režiser: Primož Bregar
Izvajalec pesmi in glasba: Tilen Artač
Oblikovalka: Krista Likar
Vodja projekta v agenciji: Urška Kovačič
Medijska agencija: Pristop Mediaž