Mali šef Slovenije
Mercator začenja četrto sezono oddaje Mali šef Slovenije, ki je od včeraj že na sporedu POP TV.
Mercator
Kratek opis akcije: V Mercatorju ne dvomijo, da bo Mali šef Slovenije tudi letos »zakuhal« visoko gledanost oddaje. »S celostnim, z Effiejem nagrajenim projektom, smo uspešno aktivirali tudi družine, saj se je prav zaradi tega projekta v Sloveniji za 20 odstotkov povečala vključenost otrok v pripravo družinskih obrokov,« pravijo.
V letošnji kampanji mali šefi in voditelj šova Sašo Stare odkrijejo »javno skrivnost«, kaj se zgodi z vso okusno hrano, ki jo mali mojstri skuhajo med snemanjem oddaje. V zgodbi televizijskega oglasa skrivnost razkrijejo v zaodrju oddaje.
S kampanjo Mercator vsako leto uspešno aktivira lokalne skupnosti, ki z nakupi glasujejo za svoje favorite – zmagovalni par namreč nagrado osvoji za svojo šolo, ki podarjena sredstva nameni izbranim šolskim projektom.
Poleg televizijskega oglasa bodo mali šefi skupaj s Sašom pozivali Mercatorjeve kupce k aktivaciji na zunanjih plakatih, v radijskih oglasih, na digitalnih kanalih in v prodajalnah po v vsej Sloveniji. V lokalnih skupnostih, od koder prihajajo finalisti, pa bodo s posebnimi plakati spodbujali lokalne prebivalce h glasovanju za njihove kandidate. a
Elementi akcije: televizijski in tiskani oglasi, zunanje in spletno oglaševanje, družbena omrežja, Mercatorjevi interni kanali
Predstavnice naročnika: Viktorija Radojević Mavrič, Andreja Zadnik Andoljšek in Mateja Smodila
Kreativni direktor: Uroš Goričan
Tekstopisec: Matej Kodrič
Direktorica projekta: Andreja Veršič
Vodja projekta: Katja Grosman
Umetniški direktor: Matt Penko
Oblikovalec: Mark Caserman
Digitalni oblikovalec: Blaž Pintar
Direktorica digitalnih projektov v agenciji: Brigita Švigelj
Digitalni strateginji: Nina Tanhofer in Mili Šprajc
Upravljavka družbenih omrežij: Anja Gruntar
Produkcija: Super16
Režiser: Jure Matjažič
Medijska agencija: Studio Nexus
Partner projekta: Pro Plus