mališef4
Opaženo

Mali šef Slovenije

Mercator začenja četrto sezono oddaje Mali šef Slovenije, ki je od včeraj že na sporedu POP TV.

Kratek opis akcije: V Mercatorju ne dvomijo, da bo Mali šef Slovenije tudi letos »zakuhal« visoko gledanost oddaje. »S celostnim, z Effiejem nagrajenim projektom, smo uspešno aktivirali tudi družine, saj se je prav zaradi tega projekta v Sloveniji za 20 odstotkov povečala vključenost otrok v pripravo družinskih obrokov,« pravijo.

V letošnji kampanji mali šefi in voditelj šova Sašo Stare odkrijejo »javno skrivnost«, kaj se zgodi z vso okusno hrano, ki jo mali mojstri skuhajo med snemanjem oddaje. V zgodbi televizijskega oglasa skrivnost razkrijejo v zaodrju oddaje.

S kampanjo Mercator vsako leto uspešno aktivira lokalne skupnosti, ki z nakupi glasujejo za svoje favorite – zmagovalni par namreč nagrado osvoji za svojo šolo, ki podarjena sredstva nameni izbranim šolskim projektom.

Poleg televizijskega oglasa bodo mali šefi skupaj s Sašom pozivali Mercatorjeve kupce k aktivaciji na zunanjih plakatih, v radijskih oglasih, na digitalnih kanalih in v prodajalnah po v vsej Sloveniji. V lokalnih skupnostih, od koder prihajajo finalisti, pa bodo s posebnimi plakati spodbujali lokalne prebivalce h glasovanju za njihove kandidate. a

mališef4a

mališef4b

Elementi akcije: televizijski in tiskani oglasi, zunanje in spletno oglaševanje, družbena omrežja, Mercatorjevi interni kanali

Predstavnice naročnika: Viktorija Radojević Mavrič, Andreja Zadnik Andoljšek in Mateja Smodila

Kreativni direktor: Uroš Goričan

Tekstopisec: Matej Kodrič

Direktorica projekta: Andreja Veršič

Vodja projekta: Katja Grosman

Umetniški direktor: Matt Penko

Oblikovalec: Mark Caserman

Digitalni oblikovalec: Blaž Pintar

Direktorica digitalnih projektov v agenciji: Brigita Švigelj

Digitalni strateginji: Nina Tanhofer in Mili Šprajc

Upravljavka družbenih omrežij: Anja Gruntar

Produkcija: Super16

Režiser: Jure Matjažič

Fotografinja: Ana Gregorič

Medijska agencija: Studio Nexus

Partner projekta: Pro Plus

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji