Malo morje vsega dobrega
Pri Argeti so v sodelovanju z agencijo Luna \TBWA ustvarili novo regijsko komunikacijsko akcijo, s katero želijo v ospredje postaviti ribje namaze Argeta Junior.
Argeta (Atlantic Grupa)
Kratek opis akcije: »Malo morje vsega dobrega« je ključno sporočilo nove komunikacijske akcije, s katero želi Argeta predstaviti nabor svojih ribjih paštet podznamke Argeta Junior, ki jih iz skrbno izbranih naravnih sestavin pripravljajo posebej za otroke. Lani so pri Argeti vsem paštetam Junior še dodatno izboljšali prehransko vrednost in jih obogatili z beljakovinami.
Pri Argeti pravijo, da so v tokratni komunikacijski akciji največ poudarka namenili digitalnim kanalom. »Z mislijo na to smo ustvarili posebej prilagojena kreativna gradiva, kjer sta glavno vlogo ponovno prevzela otroka, ki ju v Juniorjevih oglasih spremljamo že tretje leto. Komunikacijski akciji pa smo priključili še oglaševanje na televiziji in prodajnih mestih,« še dodajajo.
Elementi akcije: televizijski oglas, digitalno oglaševanje, oglaševanje na prodajnih mestih
Predstavnice naročnika: Mirjam Obljubek, Vida Kos in Simona Koren
Vodja projekta v agenciji: Saša Truden
Kreativni direktor: Janez Rakušček
Tekstopisec: Blaž Žnidarec
Umetniški direktor: Jure Sotler
Oblikovalka: Nina Zadravec
Digitalni strateg: Jan Omahen
Produkcija: Art Rebel 9
Fotograf in snemalec: Anže Vrabl