Manjkaš samo še ti
V hotelski verigi LifeClass Hotels & Spa je poletje v polnem teku, kar sporočajo tudi v novi oglaševalski akciji.
Kratek opis akcije: S sloganom »Manjkaš samo še ti« so želeli sporočiti, da hotelsko naselje s plažo Meduza komaj čaka na svoje zveste goste in da je vse pripravljeno za njihov ponovni prihod. S kampanjo so želeli opozoriti na resničen pomen resorta LifeClass, ki zares služi svojemu namenu le, kadar v njem uživajo njegovi uporabniki – gostje. »Z nagovorom smo izrazili ponovno dobrodošlico gostom, ki jih v času karantene nismo mogli sprejeti. Kampanja izžareva pozitivno sporočilo in vabi na brezskrbne počitnice s pogledom na morje,« pravijo v hotelski verigi.
Primer oglasne kreative
Elementi akcije: klasični, spletni in video oglasi, oglaševanje na zunanjih digitalnih zaslonih, televizijsko in radijsko oglaševanje
Predstavnica naročnika in vodja projekta: Tamara Lesjak
Kreativna zasnova in oblikovanje: Petra Kozomara
Medijski digitalni zakup: iPROM
Besedila in koordinacija: IPPR in oddelek marketinga LifeClass
Fotografija: TSmedia in Mitja Božič