franja
Opaženo

Maraton Franja BTC City Ljubljana

V agenciji Nicha so ob 38. Maratonu Franja, ki bo od 7. do 9. junija 2019, v Ljubljani, pripravili oglaševalsko akcijo.

Kratek opis akcije: Namen oglaševalske akcije je opozoriti na maraton Franja, največji kolesarski praznik v Sloveniji, in vse spremljajoče dogodke.franja1

franja2

Elementi akcije: oglasni veleplakati, tiskani oglasi, bilten, transparenti, spletne pasice in promocijske objave v spletnih medijih

Predstavnica naročnika: Maja Oven

Vodja projekta v agenciji: mag. Marjeta K. Kljajič

Umetniška direktorica in oblikovalka: Petra Kržičnik

Medijska agencija: BTC

Trajanje akcije: od15. maja do 15. junija 2019

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji