Marco Trafficante
Agencija Yin+Young je za ljubljanskega didžeja Marca Trafficanteja oblikovala celostno grafično podobo.
Marco Trafficante
Kratek opis akcije: »Če si nov na sceni, ti je ime Marko in v ljubljanskih klubih preprodajaš plesne hite, potem je skoraj samoumevno, da postaneš DJ Marco Trafficante,« pravijo v agenciji. Didžeju elektronske glasbe so zato nadeli podobo, na katero »bi bil ponosen celo legendarni Pablo Escobar«.
V Y+Y dodajajo, da je njegova promocijska majica postala najbolj zaželena bela stvar med plesnimi navdušenci v prestolnici, vizitke kot kreditne kartice pa so »potegnile črto pod marsikatero ponudbo za nastop, ki jih kljub krvavemu boju za klubski teritorij ne manjka.«
»Na slovenska plesišča, kjer vsak pripada svojemu kartelu, se je pretihotapilMarco Trafficante. DJ, ki namesto prepovedanega rola glasbo. Ljubimec, ki ni latino. Tihotapec hišnih ritmov, ki bo zasvojil domačo sceno. Da pa bi ostal na dobrem glasu tudi, ko glasba potihne, je v ljubljansko klubsko podzemlje poslal nezamenljivo robo, ki bi mu jo zavidal vsak narko in zaplenil vsak varko.«
Predstavnik naročnika: Marko Logožar
Strateški direktor: Marin Bulog
Kreativni direktor: Domen Husu
Umetniški direktor: Samo Muhič
Tekstopisca: Marin Bulog in Domen Husu
Grafična oblikovalca: Luka Ritonja, Jure Ljubeljšek
Ilustrator: Luka Ritonja
Fotograf: Matic Kremžar