LAPP
Opaženo

Mariborsko podjetje LAPP z zabavno igrifikacijo ob koncu leta

Globalno podjetje LAPP je skupaj z brainylab, agencijo za igrifikacijo in umetno inteligenco, ustvarilo interaktivno igro The LAPP Challenge za povečanje vključenosti svojih uporabnikov.

Kratek opis akcije: »Cilj zabavnega in inovativnega izziva je oživeti tovarno in zagnati njeno proizvodnjo. Uporabniki se morajo v petih minutah prebiti skozi tri različne igre. Na poti jih spremlja UI-asistent Watson, ki uporabnike bodri z nasveti in pozitivnimi sporočili. Vsaka igra predstavi drugačno tematiko, po vseh treh uspešno odigranih igrah je tovarna v polnem zagonu, uporabniki pa si lahko z vpisom svojih podatkov zagotovijo tudi lepo nagrado,« pravijo snovalci akcije. Vabijo, da se v izzivu preizkusite tudi vi: https://lapp-factory.brainylab.io/.

lapp1

lapp2

Predstavnik naročnika: Denis Rebernik

Vodja projekta v agenciji: Blaž Pregelj

Tekstopiska: Nina Križaj

Oblikovalka: Polona Zaletel

Razvoj: Andrej Eržen

Dizajn zvoka: Vid Šimenc

Animacija: studio Loopa

Trajanje akcije: november 2024

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji