Martu, novi blog o marketingu v turizmu v času pandemije
Strokovnjaki iz digitalne agencije April 8, ki imajo dolgoletne izkušnje s področja turističnega marketinga, so predstavili svoj novi blog Martu.
Na njem bodo uporabniki lahko spremljali najnovejše informacije iz sveta turističnega marketinga ter prebirali nasvete in izkušnje iz prve roke – od tega, kako se slovenske destinacije spopadajo s trenutno krizno situacijo, do študij primerov in pogleda v prihodnost potovanj. Blog je namenjen hotelirjem, gostincem, turističnim organizacijam, potovalnim agencijam in ostalim igralcem, ki delujejo v turistični panogi, njegov cilj pa je objavljati preverjene informacije in uporabne nasvete na enem mestu. »Vsebine, ki pokrivajo trende in strategije, so zasnovane na podlagi teorije in strokovnih znanj ter dejanskih izvedenih marketinških aktivnosti v slovenskem in tujem turizmu. V njih boste lahko spremljali, kaj in kako delajo drugi, prebirali nasvete strokovnjakov ter morda dobili ideje ali navdih zase,« so za MM povedali v agenciji April 8.
Med prvimi objavljenimi prispevki so Komunikacija destinacij v času pandemije, 5 nasvetov, kako lahko svojim gostom ustvarite »staycation«, Kako bodo turisti potovali v prihodnje?, Štiri faze nakupnega procesa turista med in po epidemij in Kako hoteli komunikacijsko obvladujejo krizo?.