Mastercard ShareDoživetje: Noč zmaja
Po uspešno izpeljani aktivaciji SharePlanica.si so pri Mastercardu pretvorili projekt v ShareDozivetje.si, kjer vsak mesec organizirajo različna vključujoča doživetja; tokrat za Noč zmaja.
Mastercard
Kratek opis akcije: V Sloveniji živi 170.000 ljudi z različnimi oblikami invalidnosti. Mnogi od njih se počutijo izključene iz družbe, mnogi pa potrebujejo dodatno motivacijo, da bi lahko živeli polno življenje. Po uspešno izpeljani aktivaciji SharePlanica.si so to pri Mastercardu pretvorili projekt v ShareDozivetje.si, pod okriljem katerega vsak mesec organizirajo različna vključujoča doživetja. Namen platforme in kampanje je spodbujati vključujočo družbo, v kateri lahko posamezniki z različnimi invalidnostmi s pomočjo inovacij in zanje prilagojenih rešitev enakovredno sodelujejo in ustvarjajo neprecenljiva doživetja. Mastercard je za Noč zmaja z Goranom Dragićem omogočil 40 otrokom (od tega desetim z invalidnostjo), da so na igrišče pospremili igralce in imeli priložnost spoznati svojega vzornika, slovenskega košarkarja, ki je zaključil svojo kariero. Vstopnice so bile razdeljene preko Zveze Anita Ogulin in ZPM ter preko platforme ShareDozivetje.si, ki je namenjena povezovanju in vključevanju invalidov v družbo. Prejeli so več kot 300 prijav.
Agencija: McCann Ljubljana
Elementi akcije: televizijsko, radijsko, digitalno oglaševanje, družbena omrežja
Predstavniki naročnika: Aleš Petejan
Kreativni direktor: Anže Jereb
Umetniški direktor: Uroš Podgorelec
Direktor agencije: Žiga Anžlovar
Vodja projekta: Vito Pešič
Snemalec: Blaž Hojžar
Fotograf: Miha Skrt