z
Opaženo

Mastercard ShareDoživetje: Noč zmaja

Po uspešno izpeljani aktivaciji SharePlanica.si so pri Mastercardu pretvorili projekt v ShareDozivetje.si, kjer vsak mesec organizirajo različna vključujoča doživetja; tokrat za Noč zmaja.

Kratek opis akcije: V Sloveniji živi 170.000 ljudi z različnimi oblikami invalidnosti. Mnogi od njih se počutijo izključene iz družbe, mnogi pa potrebujejo dodatno motivacijo, da bi lahko živeli polno življenje. Po uspešno izpeljani aktivaciji SharePlanica.si so to pri Mastercardu pretvorili projekt v ShareDozivetje.si, pod okriljem katerega vsak mesec organizirajo različna vključujoča doživetja. Namen platforme in kampanje je spodbujati vključujočo družbo, v kateri lahko posamezniki z različnimi invalidnostmi s pomočjo inovacij in zanje prilagojenih rešitev enakovredno sodelujejo in ustvarjajo neprecenljiva doživetja. Mastercard je za Noč zmaja z Goranom Dragićem omogočil 40 otrokom (od tega desetim z invalidnostjo), da so na igrišče pospremili igralce in imeli priložnost spoznati svojega vzornika, slovenskega košarkarja, ki je zaključil svojo kariero. Vstopnice so bile razdeljene preko Zveze Anita Ogulin in ZPM ter preko platforme ShareDozivetje.si, ki je namenjena povezovanju in vključevanju invalidov v družbo. Prejeli so več kot 300 prijav.

Agencija: McCann Ljubljana

Elementi akcije: televizijsko, radijsko, digitalno oglaševanje, družbena omrežja

Predstavniki naročnika: Aleš Petejan

Kreativni direktor: Anže Jereb

Umetniški direktor: Uroš Podgorelec

Direktor agencije: Žiga Anžlovar

Vodja projekta: Vito Pešič

Snemalec: Blaž Hojžar

Fotograf: Miha Skrt

z

Intervju

z
21. 10. 2024

Ob prvi obletnici delovanja agencije smo se pogovarjali z direktorjem Žigom Anžlovarjem,…

Življenje z znaMMkami
21. 10. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

z
15. 10. 2024

Kultna slovenska znamka nadaljuje razvoj pod italijanskim okriljem, zato smo o tem…

Naši avtorji