maxim
Opaženo

Maxim Premium – uživaj in osvoji!

Ljubljanske mlekarne komunicirajo nove, izboljšane okuse s spremenjeno vizualno podobo sladoledov, z aktivacijo potrošnikov in drugimi aktivnostmi.

Kratek opis akcije: Komunikacija postavlja v središče SMS nagradno igro, aktivnosti na prodajnih mestih in vizualno predstavitev novih in še izboljšanih okusov sladoleda Maxim Premium. V akciji poudarjajo dva nova okusa - sočno pasijonko v objemu mlečne čokolade z lešniki in stracciatella, kjer se prepletajo plasti kakava in kremnega mlečnega sladoleda. Sladoled z okusom mandelja ima nov obliv iz mlečne čokolade.

Elementi akcije: animacija nagradne igre, komunikacija na družbenih omrežjih, komunikacija na prodajnih mestih

Predstavnika naročnika: Špela Kozolc in Matevž Zver

Agencija: Bold group

Vodja projekta v agenciji: Urška Grabeljšek

Kreativni direktor: Benjamin Hrkić

Tekstopisec: Neža Dolmovič

Umetniški direktor: Tim Waschl Luznar

Oblikovalec: Jan Žurman

Produkcija: Bold group

Fotografa: Matic Kremžar in Rene Knapič

Medijska agencija: Zenith

Trajanje akcije: 19. 4. - 31. 8. 2022

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji