Maxim Premium – uživaj in osvoji!
Ljubljanske mlekarne komunicirajo nove, izboljšane okuse s spremenjeno vizualno podobo sladoledov, z aktivacijo potrošnikov in drugimi aktivnostmi.
Kratek opis akcije: Komunikacija postavlja v središče SMS nagradno igro, aktivnosti na prodajnih mestih in vizualno predstavitev novih in še izboljšanih okusov sladoleda Maxim Premium. V akciji poudarjajo dva nova okusa - sočno pasijonko v objemu mlečne čokolade z lešniki in stracciatella, kjer se prepletajo plasti kakava in kremnega mlečnega sladoleda. Sladoled z okusom mandelja ima nov obliv iz mlečne čokolade.
Elementi akcije: animacija nagradne igre, komunikacija na družbenih omrežjih, komunikacija na prodajnih mestih
Predstavnika naročnika: Špela Kozolc in Matevž Zver
Agencija: Bold group
Vodja projekta v agenciji: Urška Grabeljšek
Kreativni direktor: Benjamin Hrkić
Tekstopisec: Neža Dolmovič
Umetniški direktor: Tim Waschl Luznar
Oblikovalec: Jan Žurman
Produkcija: Bold group
Fotografa: Matic Kremžar in Rene Knapič
Medijska agencija: Zenith
Trajanje akcije: 19. 4. - 31. 8. 2022